Preču pasūtīšanas noteikumi

Preču pasūtīšanas noteikumi internet-veikalā JYSK.LV

Pirms pasūtījuma veikšanas lūdzam iepazīties ar SIA „JYSK Linnen’n Furniture”, reģ. Nr. 40003536998, Jur. adrese Rīgas rajons, Garkalnes novads, Siguldas šoseja 1E, LV-1024, (turpmāk – Sabiedrība) interneta veikala www.jysk.lv lietošanas noteikumiem un Paziņojumu par fizisko personu datu apstrādi - lasīt šeit.

1. Pasūtot preces www.jysk.lv Jums ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma un atgriezt preci. Par lēmumu izmantot atteikuma tiesības, lūdzam mūs informēt pirms atteikuma termiņa beigām rakstot uz e-pastu info@jysk.lv vai zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni +371 6616 3550. Vairāk par atteikuma tiesībām lasiet šeit.
2. Pirkumu www.jysk.lv interneta veikalā var veikt gan reģistrēti, gan nereģistrēti lietotāji jebkurā diennakts laikā. Veicot pasūtījumu, Jūs apliecināt, ka esat iepazinies ar šiem noteikumiem un esat ticis informēts par pienākumu veikt samaksu par pasūtītajām precēm. Visi veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti 5 darba dienu laikā.
3. Preču cenas ir norādītas eiro un iekļauj pievienotās vērtības nodokli 21%. Preces cenā nav iekļautas piegādes izmaksas.
4. Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu Sabiedrībai par preces neatbilstību līguma noteikumiem 2 (divu) gadu laikā no preces iegādes dienas vai ilgāk, ja precei ir dots papildus garantijas laiks un ir saņemts Sabiedrības rakstisks garantijas apliecinājums. Vairāk par Patērētāja prasījumu lasi šeit. Vairāk par garantijas noteikumiem lasi šeit.
5. Interneta veikalā www.jysk.lv varat norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu, noformējot līzinga pakalpojumu vai arī maksājot skaidrā naudā kurjeram piegādes brīdī.
6. Pasūtītās preces iespējams saņemt JYSK veikalā klātienē vai piegādes veidā atbilstoši šiem noteikumiem. Preču piegādes gadījumā jāveic papildus maksa par preču piegādi. Pirkumiem, kuros kopējā preču summa pārsniedz 249,00 EUR vai preces tiek piegādātas saņemšanai kādā no JYSK veikaliem, piegāde ir bezmaksas.
7. Izvēloties izņemt pasūtījumu kādā no JYSK veikaliem, tas jāizdara 4 (četru) darba dienu laikā no brīža, kad saņemts apstiprinājums par to, ka pasūtījums ir sagatavots. Pasūtījumu var saņemt jebkurā dienā veikala darba laika ietvaros. Veikalu darba laiki pieejami šeit.
8. Izvēloties preču piegādi uz Latvijas Pasta nodeļāmDPD Pick up Paku bode punktiem, Circle K degvielas uzpildes stacijām vai arī Omniva un Pasta Stacija pakomātiem, sūtījumi tiks piegādāti 3 (trīs) darba dienu laikā un kā apstiprinājumu saņemsiet SMS paziņojumu uz norādīto tālruņa numuru. Sūtījumi tiek izsūtīti tikai pēc pasūtījuma apmaksas.
9. Izvēloties preču piegādi ar kurjeru vēlamā piegādes diena un laika intervāls ir jāatzīmē piegādes kalendārā. Kurjerdienests piegādi veic tikai norādītajos laika intervālos atkarībā no piegādes vietas. Saņēmējam jānorāda sasniedzams kontakttālrunis un jānodrošina sūtījuma pieņemšana noteiktajā laika intervālā.
10. Norēķinoties skaidrā naudā pie kurjerpiegādes tiek aprēķināta papildus maksa 2 EUR (divi eiro) par skaidras naudas apstrādi.
11. Kurjerdienests nodrošina lielgabarīta sūtījumu piegādi līdz dzīvokļa durvīm tikai gadījumos, kad tiek apmaksāts uznešanas pakalpojums saskaņā ar noteikto maksu piegādes aprakstā.
12. Interneta veikals www.jysk.lv nepiedāvā mēbeļu montāžas pakalpojumus.
13. Gadījumā, ja piegādes brīdī tiek konstatēti iepakojuma bojājumi, saņēmējam nekavējoties kopā ar kurjeru jāpārbauda sūtījuma saturs un bojājumu gadījumā jālūdz kurjeram sastādīt aktu par bojātu sūtījumu. Saņēmējs var atdot kurjeram bojāto sūtījumu vai arī to paturēt, ja bojājumi ir nebūtiski. Jebkurā gadījumā saņēmējam 1 (vienas) darba dienas laikā jāsazinās ar www.jysk.lv klientu servisu un jāinformē par radušos situāciju, sūtot e-pasta vēstuli uz info@jysk.lv vai aizpildot kontaktformu www.jysk.lv , norādot informāciju par pasūtījumu un konstatētā defekta aprakstu.
14. Ja piegādes brīdī iepakojumam nav redzamu bojājumu, taču to izpakojot konstatējat preces bojājumu vai defektu, lūdzam nosūtīt foto ar skaidri saskatāmu bojājumu un bojātās preces daļas (detaļas) numuru saskaņā ar pievienoto salikšanas instrukciju (ja tāda ir pievienota), kā arī problēmas aprakstu. www.jysk.lv klientu serviss ar Jums sazināsies 1 (vienas) darba dienas laikā, lai atrisinātu radušos situāciju.
15. Ja patērētājs uzskata, ka prece neatbilst līguma noteikumiem, patērētājam ir likumīgas tiesības sniegt pretenziju normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sūtot e-pasta vēstuli uz info@jysk.lv vai aizpildot kontaktformu www.jysk.lv , norādot pasūtījuma numuru. Vairāk par preces neatbilstību līguma noteikumiem, lasi šeit.
16. Pēc šo noteikumu 13. un 14. punktā minēto pretenziju un paziņojumu saņemšanas Sabiedrība izvērtē to pamatotību un sniedz atbildi 5 (piecu) darba dienu laikā no attiecīgās pretenzijas vai paziņojuma saņemšanas, nosūtot e-pasta atbildi uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Atbildē Sabiedrība Jums paziņo par pretenzijas pamatotību un citiem būtiskiem jautājumiem.
17. Iegādājoties noteiktas preces atsevišķās kategorijās JYSK interneta veikalā, pasūtījuma saņemšanas brīdī preces dizains/krāsa var atšķirties no attēlā redzētā. Šādām precēm (asorti preces zem viena preces koda, bet ar dažādām krāsu/dizaina variācijām)  iespējamas ražotāju noteiktas modifikācijas. Šīm precēm pie produkta apraksta ir pievienots paskaidrojošs teksts par iespējamu krāsas/dizaina nesakritību, saņemot pasūtījumu.

Spied šet, lai lejuplādētu preču pasūtīšanas noteikumus.