[Atjaunots 30.04.2025]
Atgriešanas instrukcija
Neierobežota laika preču atgriešanas politika un preču ar defektiem atgriešana ir pieejama šeit.
Attiekuma tiesības
Patērētājam ir tiesības vienpusēji atkāpties no līguma 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā un atgriezt interneta veikalā (www.JYSK.lv) iegādāto preci atpakaļ JYSK. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad patērētājs vai trešā persona (preces saņēmējs), ir ieguvusi preci valdījumā.
1. Lai izmantotu atteikuma tiesības, lūdzu, aizpildiet tiešsaistes veikalā pieejamo
2. Pēc aizpildītās formas saņemšanas, JYSK sazināsies ar jums, lai vienotos par preces atgriešanu.
3. Ja Jūs atteiksieties no pirkuma, JYSK atmaksās Jūsu samaksāto naudas summu par pirkumu (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka Jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav JYSK piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad JYSK saņēma informāciju par Jūsu lēmumu atteikties no pirkuma. Lūdzam ņemt vērā, ka JYSK ir tiesības aizturēt samaksātās naudas summas atmaksu patērētājam līdz brīdim, kad JYSK saņēma atgriežamo preci vai apliecinājumu par to, ka prece ir nosūtīta atpakaļ JYSK. Naudas atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Jūs izmantojāt norēķinoties par preci.
4. Preču uznešanas pakalpojuma izmaksas netiek apmaksātas, jo šādi pakalpojumi neietilpst JYSK piedāvātajā vislētākajā standarta piegādes veidā un tiek uzskatīts par papildus pakalpojumu.
5. Preces atpakaļnosūtīšanas izmaksas netiek atmaksātas un tās pilnā mērā sedz patērētājs:
5.1. atgriešanas izmaksas ar Omnivas pakomātu starpniecību ir 1.89 EUR;
5.2. atgriešanas izmaksas ar DPD kurjeru un JYSK kurjeru ir atkarīgas no preces izmēra un svara, saskaņā ar noteikto maksu piegādes aprakstā;
5.3. atgriešanas izmaksas ar patērētāja pašu spēkiem uz JYSK veikalu.
5.2. atgriešanas izmaksas ar DPD kurjeru un JYSK kurjeru ir atkarīgas no preces izmēra un svara, saskaņā ar noteikto maksu piegādes aprakstā;
5.3. atgriešanas izmaksas ar patērētāja pašu spēkiem uz JYSK veikalu.
6. Gadījumā, ja izvēlēsieties preces atgriezt ar JYSK transportu, lūdzu, ņemiet vērā, ka atgriešanas maksa tik ieturēta no atmaksas summas.
7. Atteikuma tiesības nevar izmantot, ja preces iepakojums ir atvērts un to nevar atgriezt veselības un higiēnas apsvērumu dēļ.
8. Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece tiek izmantota citiem mērķiem, nevis preces būtības, īpašību un darbības noskaidrošanai. Arī noņemtas, nogrieztas oriģinālās etiķetes tiek uzskatītas par preces vērtības samazinājumu.
9. Precei ir jābūt atgrieztai oriģinālā iepakojumā un patērētājam jānodrošina atbilstošs iepakojums drošai preces transportēšanai atpakaļ JYSK.
10. Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar JYSK elektroniski, rakstot uz [email protected] vai zvanot +371 6616 3550 darba laikā.
8. Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece tiek izmantota citiem mērķiem, nevis preces būtības, īpašību un darbības noskaidrošanai. Arī noņemtas, nogrieztas oriģinālās etiķetes tiek uzskatītas par preces vērtības samazinājumu.
9. Precei ir jābūt atgrieztai oriģinālā iepakojumā un patērētājam jānodrošina atbilstošs iepakojums drošai preces transportēšanai atpakaļ JYSK.
10. Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar JYSK elektroniski, rakstot uz [email protected] vai zvanot +371 6616 3550 darba laikā.
PREČU SARAKSTS, KURAS NAV IESPĒJAMS ATGRIEZT
1. Preces nevar atgriezt šādos gadījumos:
1.1. Ja turpmāk uzskaitītās preces pēc piegādes ir izpakotas vai to iepakojums ir bojāts:
1.1.1. jo veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ preci nedrīkst izņemt no iepakojuma;
1.1.2. vai arī to īpašību dēļ pēc piegādes tās ir neatdalāmi sajauktas ar citām precēm.
1.2. Ja ir redzamas lietošanas pazīmes.
1.1.1. jo veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ preci nedrīkst izņemt no iepakojuma;
1.1.2. vai arī to īpašību dēļ pēc piegādes tās ir neatdalāmi sajauktas ar citām precēm.
1.2. Ja ir redzamas lietošanas pazīmes.
2. To preču saraksts, kuras nevar atgriezt:
2.1. Akumulatorus, barošanas blokus nevar atgriezt, ja tie pēc piegādes ir izsaiņoti.
2.2. Kosmētiku, parfimērijas izstrādājumus nevar atgriezt, ja to iepakojums ir bojāts vai ja tie pēc piegādes ir izsaiņoti/zīmogi ir noņemti.
2.3. Vienreiz lietojamos traukus nevar atgriezt, ja tie pēc piegādes ir izsaiņoti.
2.4. Austiņas nevar atgriezt atpakaļ, ja pēc piegādes tās ir izsaiņotas un/vai ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.5. Sadzīves ķīmijas preces – aromātiskos maisiņus, difuzorus, līmes un citas līdzīgas preces – nevar atgriezt, ja to iepakojums ir bojāts vai ja tās pēc piegādes ir izsaiņotas/ir noņemti zīmogi, un/vai ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.6. Medicīnas preces – plāksterus, brilles un citas līdzīgas preces – nevar atgriezt, ja tās pēc piegādes ir izsaiņotas un/vai ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.7. Personīgās higiēnas piederumus – zobu birstes, ķemmes, masāžas piederumus, vates spilventiņus un citas līdzīgas preces – nevar atgriezt, ja to iepakojums ir bojāts vai ja tās pēc piegādes ir izsaiņotas/ir noņemti zīmogi, un/vai ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.8. Individuālos aizsardzības līdzekļus – dārza cimdus, trauku mazgāšanas cimdus un citus līdzīgus priekšmetus – nevar atgriezt, ja tie pēc piegādes ir izsaiņoti un/vai ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.9. Sēklas nevar atgriezt tikai tad, ja to iepakojums ir bojāts vai tās pēc piegādes ir izsaiņotas.
2.10. Kancelejas preces – marķierus, krāsas, pildspalvas un citas līdzīgas preces – nevar atgriezt, ja ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.11. Zeķbikses un zeķes nevar atgriezt, ja pēc piegādes tās ir izsaiņotas un/vai ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.12. Rotaļlietas, spēles nevar atgriezt, ja ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.2. Kosmētiku, parfimērijas izstrādājumus nevar atgriezt, ja to iepakojums ir bojāts vai ja tie pēc piegādes ir izsaiņoti/zīmogi ir noņemti.
2.3. Vienreiz lietojamos traukus nevar atgriezt, ja tie pēc piegādes ir izsaiņoti.
2.4. Austiņas nevar atgriezt atpakaļ, ja pēc piegādes tās ir izsaiņotas un/vai ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.5. Sadzīves ķīmijas preces – aromātiskos maisiņus, difuzorus, līmes un citas līdzīgas preces – nevar atgriezt, ja to iepakojums ir bojāts vai ja tās pēc piegādes ir izsaiņotas/ir noņemti zīmogi, un/vai ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.6. Medicīnas preces – plāksterus, brilles un citas līdzīgas preces – nevar atgriezt, ja tās pēc piegādes ir izsaiņotas un/vai ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.7. Personīgās higiēnas piederumus – zobu birstes, ķemmes, masāžas piederumus, vates spilventiņus un citas līdzīgas preces – nevar atgriezt, ja to iepakojums ir bojāts vai ja tās pēc piegādes ir izsaiņotas/ir noņemti zīmogi, un/vai ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.8. Individuālos aizsardzības līdzekļus – dārza cimdus, trauku mazgāšanas cimdus un citus līdzīgus priekšmetus – nevar atgriezt, ja tie pēc piegādes ir izsaiņoti un/vai ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.9. Sēklas nevar atgriezt tikai tad, ja to iepakojums ir bojāts vai tās pēc piegādes ir izsaiņotas.
2.10. Kancelejas preces – marķierus, krāsas, pildspalvas un citas līdzīgas preces – nevar atgriezt, ja ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.11. Zeķbikses un zeķes nevar atgriezt, ja pēc piegādes tās ir izsaiņotas un/vai ir redzamas lietošanas pazīmes.
2.12. Rotaļlietas, spēles nevar atgriezt, ja ir redzamas lietošanas pazīmes.
3. PRECES, KURAS NAV IESPĒJAMS ATGRIEZT VAI APMAINĪT
Preces, kas nav atgriežamas vai apmaināmas
3.1. Pēc pasūtījuma piegrieztas vaska drānas.
3.2. Dāvanu kartes.
3.2. Dāvanu kartes.