[18.03.2025.]
Mierīgam miegam - 120 izmēģinājuma naktis
GOLD kvalitātes līmeņa matrači nodrošina augstāko kvalitāti JYSK matraču klāstā. Lai atvieglotu izvēli, GOLD matračiem tiek piedāvātas 120 izmēģinājuma naktis.
Piedāvājuma nosacījumi:
● Šajā laikā iespējams atgriezt matraci un saņemt JYSK dāvanu karti 100% apmērā no matrača vērtības. Tā ir papildu garantija, kas pārsniedz Latvijas Republikas tiesību aktu nosacījumus par preču atdošanu.
● Akcijas priekšrocības var izmantot, ja matracis iegādāts kopā ar PLUS vai GOLD klases virsmatraci; jebkāda kvalitātes līmeņa matraču aizsargu vai ūdensnecaurlaidīgo palagu.
● Piedāvājums spēkā tikai JYSK klienta kartes īpašniekiem, uzrādot pirkuma čeku vai tiešsaistes pasūtījuma numuru un ievērojot akcijas noteikumus.
● Piedāvājumu nevar izmantot, ja pirkums veikts uz nomaksu (līzings).
● Akcija attiecas tikai uz privātpersonu pirkumiem un nav spēkā juridiskām personām vai saimnieciskās darbības veicējiem.
● Akcijas priekšrocības var izmantot, ja matracis iegādāts kopā ar PLUS vai GOLD klases virsmatraci; jebkāda kvalitātes līmeņa matraču aizsargu vai ūdensnecaurlaidīgo palagu.
● Piedāvājums spēkā tikai JYSK klienta kartes īpašniekiem, uzrādot pirkuma čeku vai tiešsaistes pasūtījuma numuru un ievērojot akcijas noteikumus.
● Piedāvājumu nevar izmantot, ja pirkums veikts uz nomaksu (līzings).
● Akcija attiecas tikai uz privātpersonu pirkumiem un nav spēkā juridiskām personām vai saimnieciskās darbības veicējiem.
Akcijas "120 izmēģinājuma naktis" noteikumi
1. Atgriešanas prasības
1.1. Matracis jāatgriež 120 dienu laikā no pirkuma veikšanas, uzrādot:
1.1.1. pirkuma čeku vai pavadzīmes oriģinālu,
1.1.2. vai tiešsaistes pasūtījuma numuru.
1.2. Akcijas priekšrocības var izmantot, ja matracis iegādāts kopā ar:
1.2.1. PLUS vai GOLD klases virsmatraci,
1.2.2. jebkādas kvalitātes matraču aizsargu,
1.2.3. ūdensnecaurlaidīgo palagu.
Iegādātajiem piederumiem jābūt izmantotiem matrača aizsardzībai.
1.3. Atgriešanu jāapstiprina JYSK Klientu apkalpošanas servisā, iesniedzot:
1.3.1. Preču atgriešanas pieprasījumu,
1.3.2. Fotoattēlus (matracis, virsmatracis un/vai matrača aizsargs, ja tiek atgriezts).
2. Matrača atgriešanas nosacījumi
2.1. Matracis jāsaglabā labā stāvoklī – tīrs, nebojāts, ar identifikācijas marķējumu un lietošanas pazīmēm, kas nepārsniedz normālu nolietojumu.
1.2. Matracim jābūt saudzīgi lietotam, ievērojot tā izmantošanas mērķi.
1.3. Transportēšanas laikā matraci nedrīkst salocīt.
3. Atgriežamo preču nosacījumi
3.1. Vienlaikus ar matraci var atgriezt:
3.1.1. virsmatraci,
3.1.2. matrača aizsargu,
3.1.3. ūdensnecaurlaidīgo palagu.
Šos piederumus nevar atgriezt atsevišķi – tos var atgriezt tikai kopā ar GOLD matraci.
4. Atgriešanas vietas. Prece jāatgriež:
4.1. veikalā, kur tā tika iegādāta vai saņemta,
4.2. tuvākajā JYSK veikalā, ja piegādāta ar kurjeru vai saņemta JYSK Noliktavā Mežciems.
5. Transporta izmaksas un kompensācija
5.1. Atgriešanas transporta izmaksas pircējs sedz pats – tās netiek kompensētas.
5.2. Nauda par matraci tiek atgriezta JYSK dāvanu kartes veidā:
5.2.1. Elektroniskā dāvanu karte (interneta veikala pirkumiem). Dāvanu karte jāizmanto viena gada laikā no izsniegšanas/brīža, kad elektroniskais kods tiek nosūtīts klientam uz e-pastu.
5.2.2. Plastikāta dāvanu karte (veikala pirkumiem).
6. Papildu nosacījumi:
6.1. Akcija spēkā no 04.03.2024. un attiecas uz pirkumiem, kas veikti no šī datuma.
6.2. Līzinga darījumi (ESTO, Lateko līzings) neietilpst akcijā.
6.3. JYSK patur tiesības atteikt atgriešanu, ja matrača stāvoklis neatbilst noteikumiem.
6.4. Elektroniskā dāvanu karte derīga tikai interneta veikalā.
6.5. Plastikāta dāvanu karte izmantojama tikai fiziskajos JYSK veikalos.
1.1. Matracis jāatgriež 120 dienu laikā no pirkuma veikšanas, uzrādot:
1.1.1. pirkuma čeku vai pavadzīmes oriģinālu,
1.1.2. vai tiešsaistes pasūtījuma numuru.
1.2. Akcijas priekšrocības var izmantot, ja matracis iegādāts kopā ar:
1.2.1. PLUS vai GOLD klases virsmatraci,
1.2.2. jebkādas kvalitātes matraču aizsargu,
1.2.3. ūdensnecaurlaidīgo palagu.
Iegādātajiem piederumiem jābūt izmantotiem matrača aizsardzībai.
1.3. Atgriešanu jāapstiprina JYSK Klientu apkalpošanas servisā, iesniedzot:
1.3.1. Preču atgriešanas pieprasījumu,
1.3.2. Fotoattēlus (matracis, virsmatracis un/vai matrača aizsargs, ja tiek atgriezts).
2. Matrača atgriešanas nosacījumi
2.1. Matracis jāsaglabā labā stāvoklī – tīrs, nebojāts, ar identifikācijas marķējumu un lietošanas pazīmēm, kas nepārsniedz normālu nolietojumu.
1.2. Matracim jābūt saudzīgi lietotam, ievērojot tā izmantošanas mērķi.
1.3. Transportēšanas laikā matraci nedrīkst salocīt.
3. Atgriežamo preču nosacījumi
3.1. Vienlaikus ar matraci var atgriezt:
3.1.1. virsmatraci,
3.1.2. matrača aizsargu,
3.1.3. ūdensnecaurlaidīgo palagu.
Šos piederumus nevar atgriezt atsevišķi – tos var atgriezt tikai kopā ar GOLD matraci.
4. Atgriešanas vietas. Prece jāatgriež:
4.1. veikalā, kur tā tika iegādāta vai saņemta,
4.2. tuvākajā JYSK veikalā, ja piegādāta ar kurjeru vai saņemta JYSK Noliktavā Mežciems.
5. Transporta izmaksas un kompensācija
5.1. Atgriešanas transporta izmaksas pircējs sedz pats – tās netiek kompensētas.
5.2. Nauda par matraci tiek atgriezta JYSK dāvanu kartes veidā:
5.2.1. Elektroniskā dāvanu karte (interneta veikala pirkumiem). Dāvanu karte jāizmanto viena gada laikā no izsniegšanas/brīža, kad elektroniskais kods tiek nosūtīts klientam uz e-pastu.
5.2.2. Plastikāta dāvanu karte (veikala pirkumiem).
6. Papildu nosacījumi:
6.1. Akcija spēkā no 04.03.2024. un attiecas uz pirkumiem, kas veikti no šī datuma.
6.2. Līzinga darījumi (ESTO, Lateko līzings) neietilpst akcijā.
6.3. JYSK patur tiesības atteikt atgriešanu, ja matrača stāvoklis neatbilst noteikumiem.
6.4. Elektroniskā dāvanu karte derīga tikai interneta veikalā.
6.5. Plastikāta dāvanu karte izmantojama tikai fiziskajos JYSK veikalos.