ATGRIEŠANAS POLITIKA

Cienījamais klient,
JYSK ir viegli atgriezt vai apmainīt preci, ja esat pārdomājis. Preces, kas iegādātas JYSK veikalos un interneta veikalā ar klienta karti, iespējams atgriezt bez laika ierobežojuma, ievērojot izņēmumus un nosacījumus. Detalizēta informācija pieejama zemāk, kā arī www.JYSK.lv.
JYSK atlīdzina pilnu summu vai veic atmaksu dāvanu kartes veidā*– par nelietotām precēm, kas tiek atgrieztas ar pirkumu apliecinošu dokumentu oriģinālajā iepakojumā. Tas ir spēkā neatkarīgi no tā, vai preces ir iegādātas veikalā vai interneta veikalā.

*Ja preces tiek atgrieztas 14 dienu (ieskaitot) laikā no pirkuma datuma, atmaksa tiek veikta tādā pašā veidā, kā tika veikta samaksa par precēm; ja preces tiek atgrieztas pēc 14 dienām no pirkuma datuma, atmaksa tiek veikta dāvanu kartes veidā. Dāvanu kartes derīguma termiņš – 1 gads.

Lūdzam ņemt vērā: ja atgriežamā prece pilnībā neatbilst šeit aprakstītajiem nosacījumiem, JYSK patur tiesības atteikt preces atgriešanu vai samazināt kompensējamo summu.

Lai atgrieztu vai apmainītu iegādāto preci, jāievēro šādi nosacījumi:

     Pirkumu veica fiziska persona, kas ir JYSK klienta kartes īpašnieks;
     Jāiesniedz pirkumu apliecinošs dokuments (čeks vai pavadzīme);
     Preces jāatgriež oriģinālajā iepakojumā ar neskartām oriģinālajām etiķetēm;
     Preces nedrīkst būt lietotas;
     Precēm jābūt tīrām;
     Pece nedrīkst būt samontēta un pēc tam izjaukta.

Ņemiet vērā:

Lūdzu, ņemiet vērā, ka JYSK ir īpaši noteikumi "GOLD matraču 120 izmēģinājuma naktis". Lūdzu, iepazīstieties ar papildu informāciju vietnē JYSK.lv (https://www.jysk.lv/120n).

Ja atgriežat preci, kas ir bojāta vai lietota jebkādā veidā, kas būtiski samazina tās vērtību, JYSK patur tiesības samazināt atmaksu vai noraidīt to, ja veikala personāls to atzīst par pārdošanai nepiemērotu. Tikai JYSK veikala personāls var veikt šo novērtējumu.

JYSK neatlīdzina transportēšanas izmaksas.

Preces nevar atgriezt pie sekojošiem nosacījumiem

     ja preces noslēgtais iepakojums vai vakuuma iepakojums ir sabojāts vai atvērts;
     ja jebkura no oriģinālajām etiķetēm ir noņemta
     preces īpašību dēļ nav iespējams konstatēt, vai tā ir bijusi lietota (klientu aizsardzības un/vai higiēnas apsvērumu dēļ).
            Baterijas, barošanas avoti
            Kosmētika, parfimērijas preces
            Vienreiz lietojamie trauki
           • Austiņas
            Sadzīves ķīmijas preces – aromātiskie maisiņi, difuzori, līme un citas līdzīgas preces
            Medicīnas preces – plāksteri, brilles un citas līdzīgas preces
            Personīgās higiēnas piederumi - zobu birstes, ķemmes, masāžas piederumi, vates plāksnītes un citas līdzīgas preces
            Individuālie aizsarglīdzekļi - dārza cimdi, trauku mazgāšanas cimdi un citas līdzīgas preces
            Sēklas
            Kancelejas preces - marķieri, krāsas, pildspalvas un citas līdzīgas preces
            Zeķubikses, zeķes
            Rotaļlietas, spēles

Preces, kuras nav iespējams atgriezt vai apmainīt

            Pēc pasūtījuma nogrieztas vaskadrānas
            Dāvanu kartes
            Preču paraugi
            Nocenotās preces ar defektu

Bojātu preču un preču ar defektu atgriešana

Mūsu klientu apkalpošanas servisa darbinieki un veikala darbinieki palīdzēs atrisināt radušos situāciju pēc iespējas ātrāk un Tev ērtākā veidā.
     Ja precei ir defekts vai tā ir bojāta, lūdzu nosūti e-pastu mūsu klientu apkalpošanas servisam uz info@JYSK.lv vai zvani pa tālruni +371 6616 3550 (I-V 9:00-19:00, VI-VII 9:00-17:00).
     Klientu apkalpošanas servisa darbinieki palīdzēs atrisināt situāciju un atradīs ērtāko un labāko risinājumu.
     Ar jebkuru jautājumu par preču atgriešanas nosacījumiem vari vērsties arī veikalā. Veikala darbinieki palīdzēs aizpildīt "Prasījuma pieteikuma veidlapu" un piedāvās Tev piemērotu risinājumu.
     Tev ir likumīgas tiesības iesniegt prasījuma pieteikumu divu gadu laikā no pirkuma datuma.
     Detalizētāka informācija par līguma nosacījumiem neatbilstošas preces atgriešanas nosacījumiem skatīt šeit.