Neierobežota preču atgriešanas politika
Cienījamais klient,
JYSK ir viegli atgriezt vai apmainīt preci, ja esat pārdomājis. Preces, kas iegādātas JYSK veikalos un interneta veikalā ar klienta karti, iespējams atgriezt bez laika ierobežojuma, ievērojot izņēmumus un nosacījumus. Detalizēta informācija pieejama zemāk, kā arī www.JYSK.lv.
JYSK atlīdzina pilnu summu vai veic atmaksu dāvanu kartes veidā*– par nelietotām precēm, kas tiek atgrieztas ar pirkumu apliecinošu dokumentu oriģinālajā iepakojumā. Tas ir spēkā neatkarīgi no tā, vai preces ir iegādātas veikalā vai interneta veikalā. Neierobežotas preču atgriešanas priekšrocības nevar izmantot pirkumiem, kuriem norēķināšanās par preci veikta ar līzinga** starpniecību.
JYSK ir viegli atgriezt vai apmainīt preci, ja esat pārdomājis. Preces, kas iegādātas JYSK veikalos un interneta veikalā ar klienta karti, iespējams atgriezt bez laika ierobežojuma, ievērojot izņēmumus un nosacījumus. Detalizēta informācija pieejama zemāk, kā arī www.JYSK.lv.
JYSK atlīdzina pilnu summu vai veic atmaksu dāvanu kartes veidā*– par nelietotām precēm, kas tiek atgrieztas ar pirkumu apliecinošu dokumentu oriģinālajā iepakojumā. Tas ir spēkā neatkarīgi no tā, vai preces ir iegādātas veikalā vai interneta veikalā. Neierobežotas preču atgriešanas priekšrocības nevar izmantot pirkumiem, kuriem norēķināšanās par preci veikta ar līzinga** starpniecību.
*Ja preces tiek atgrieztas 14 dienu (ieskaitot) laikā no pirkuma datuma, atmaksa tiek veikta tādā pašā veidā, kā tika veikta samaksa par precēm; ja preces tiek atgrieztas pēc 14 dienām no pirkuma datuma, atmaksa tiek veikta dāvanu kartes veidā. Dāvanu kartes derīguma termiņš – 1 gads.
**JYSK nomaksa, ESTO 3, Bolt Pay Later, Lateko līzings.
Lūdzam ņemt vērā: ja atgriežamā prece pilnībā neatbilst šeit aprakstītajiem nosacījumiem, JYSK patur tiesības atteikt preces atgriešanu vai samazināt kompensējamo summu.
Lai atgrieztu vai apmainītu iegādāto preci, jāievēro šādi nosacījumi:
ŅEMIET VĒRĀ:
Lai atgrieztu vai apmainītu iegādāto preci, jāievēro šādi nosacījumi:
✔ Pirkumu veica fiziska persona, kas ir JYSK klienta kartes īpašnieks;
✔ Jāiesniedz pirkumu apliecinošs dokuments (čeks vai pavadzīme);
✔ Preces jāatgriež oriģinālajā iepakojumā ar neskartām oriģinālajām etiķetēm;
✔ Preces nedrīkst būt lietotas;
✔ Precēm jābūt tīrām;
✔ Prece nedrīkst būt samontēta un pēc tam izjaukta.
✔ Jāiesniedz pirkumu apliecinošs dokuments (čeks vai pavadzīme);
✔ Preces jāatgriež oriģinālajā iepakojumā ar neskartām oriģinālajām etiķetēm;
✔ Preces nedrīkst būt lietotas;
✔ Precēm jābūt tīrām;
✔ Prece nedrīkst būt samontēta un pēc tam izjaukta.
ŅEMIET VĒRĀ:
Lūdzu, ņemiet vērā, ka JYSK ir īpaši noteikumi "GOLD matraču 120 izmēģinājuma naktis". Lūdzu, iepazīstieties ar papildu informāciju vietnē JYSK.lv (https://www.jysk.lv/120n).
Ja atgriežat preci, kas ir bojāta vai lietota jebkādā veidā, kas būtiski samazina tās vērtību, JYSK patur tiesības samazināt atmaksu vai noraidīt to, ja veikala personāls to atzīst par pārdošanai nepiemērotu. Tikai JYSK veikala personāls var veikt šo novērtējumu.
JYSK neatlīdzina transportēšanas izmaksas.
Preces nevar atgriezt pie sekojošiem nosacījumiem
Preces nevar atgriezt pie sekojošiem nosacījumiem
ja preces noslēgtais iepakojums vai vakuuma iepakojums ir sabojāts vai atvērts;
ja jebkura no oriģinālajām etiķetēm ir noņemta
preces īpašību dēļ nav iespējams konstatēt, vai tā ir bijusi lietota (klientu aizsardzības un/vai higiēnas apsvērumu dēļ).
• Baterijas, barošanas avoti
• Kosmētika, parfimērijas preces
• Vienreiz lietojamie trauki
• Austiņas
• Sadzīves ķīmijas preces – aromātiskie maisiņi, difuzori, līme un citas līdzīgas preces
• Medicīnas preces – plāksteri, brilles un citas līdzīgas preces
• Personīgās higiēnas piederumi - zobu birstes, ķemmes, masāžas piederumi, vates plāksnītes un citas līdzīgas preces
• Individuālie aizsarglīdzekļi - dārza cimdi, trauku mazgāšanas cimdi un citas līdzīgas preces
• Sēklas
• Kancelejas preces - marķieri, krāsas, pildspalvas un citas līdzīgas preces
• Zeķubikses, zeķes
• Rotaļlietas, spēles
ja jebkura no oriģinālajām etiķetēm ir noņemta
preces īpašību dēļ nav iespējams konstatēt, vai tā ir bijusi lietota (klientu aizsardzības un/vai higiēnas apsvērumu dēļ).
• Baterijas, barošanas avoti
• Kosmētika, parfimērijas preces
• Vienreiz lietojamie trauki
• Austiņas
• Sadzīves ķīmijas preces – aromātiskie maisiņi, difuzori, līme un citas līdzīgas preces
• Medicīnas preces – plāksteri, brilles un citas līdzīgas preces
• Personīgās higiēnas piederumi - zobu birstes, ķemmes, masāžas piederumi, vates plāksnītes un citas līdzīgas preces
• Individuālie aizsarglīdzekļi - dārza cimdi, trauku mazgāšanas cimdi un citas līdzīgas preces
• Sēklas
• Kancelejas preces - marķieri, krāsas, pildspalvas un citas līdzīgas preces
• Zeķubikses, zeķes
• Rotaļlietas, spēles
Preces, kuras nav iespējams atgriezt vai apmainīt
• Pēc pasūtījuma nogrieztas vaskadrānas
• Dāvanu kartes
• Preču paraugi
• Nocenotās preces ar defektu
Bojātu preču un preču ar defektu atgriešana
• Dāvanu kartes
• Preču paraugi
• Nocenotās preces ar defektu
Bojātu preču un preču ar defektu atgriešana
Mūsu klientu apkalpošanas servisa darbinieki un veikala darbinieki palīdzēs atrisināt radušos situāciju pēc iespējas ātrāk un Tev ērtākā veidā.
Ja precei ir defekts vai tā ir bojāta, lūdzu nosūti e-pastu mūsu klientu apkalpošanas servisam uz [email protected] vai zvani pa tālruni +371 6616 3550 (I-V 9:00-19:00, VI-VII 9:00-17:00).
Klientu apkalpošanas servisa darbinieki palīdzēs atrisināt situāciju un atradīs ērtāko un labāko risinājumu.
Ar jebkuru jautājumu par preču atgriešanas nosacījumiem vari vērsties arī veikalā. Veikala darbinieki palīdzēs aizpildīt "Prasījuma pieteikuma veidlapu" un piedāvās Tev piemērotu risinājumu.
Tev ir likumīgas tiesības iesniegt prasījuma pieteikumu divu gadu laikā no pirkuma datuma.
Detalizētāka informācija par līguma nosacījumiem neatbilstošas preces atgriešanas nosacījumiem skatīt šeit.
Ja precei ir defekts vai tā ir bojāta, lūdzu nosūti e-pastu mūsu klientu apkalpošanas servisam uz [email protected] vai zvani pa tālruni +371 6616 3550 (I-V 9:00-19:00, VI-VII 9:00-17:00).
Klientu apkalpošanas servisa darbinieki palīdzēs atrisināt situāciju un atradīs ērtāko un labāko risinājumu.
Ar jebkuru jautājumu par preču atgriešanas nosacījumiem vari vērsties arī veikalā. Veikala darbinieki palīdzēs aizpildīt "Prasījuma pieteikuma veidlapu" un piedāvās Tev piemērotu risinājumu.
Tev ir likumīgas tiesības iesniegt prasījuma pieteikumu divu gadu laikā no pirkuma datuma.
Detalizētāka informācija par līguma nosacījumiem neatbilstošas preces atgriešanas nosacījumiem skatīt šeit.