Biežāk uzdotie jautājumi

Q: Kādi ir norēķinu veidi JYSK e-veikalā?

A: JYSK e-veikalā par pasūtījumu var norēķināties ar bankas pārskaitījumu, tiešsaitē ar internetbanku vai skaidrā naudā saņemšanas brīdī kurjeram.

Q: Vai JYSK e-veikalā var iegādāties preces līzingā?

A: Jā, mūsu e-veikalā preces var iegādāties līzingā. Atzīmējot speciālo lauku un aizpildot nepieciešamo informāciju, atbildi norādītajā e-pastā saņemsiet 30 min. laikā.

Q: Vai JYSK e-veikalā var redzēt preču atlikumus parastajos veikalos?

A: Jā. Uzspiediet virsū uz Jums interesējošās preces, atveroties preces informācijai, labā pusē ar zaļiem burtiem atrodas uzraksts „pieejamība veikalos”. Uzspiežot uz tā, parādīsies preču atlikums katrā no JYSK veikaliem. Atlikumu info atjaunojas reizi diennaktī!

Q: Vai pasūtījumu var veikt juridiska persona?

A: Jā. Kad esat grozā salikuši visas preces, ieejiet grozā un spiediet „norēķināties”. Tālāk Jums ir jāizvēlās atzīme „juridiska persona”.

Q: Cik ātrā laikā tiek veikta preču piegāde?

A: Preces tiek piegādātas nākamajā vai aiznākamajā darba dienā pēc pasūtījuma veikšanas/apmaksas.

Q: Cik maksā piegāde?

A: JYSK e-veikals piedāvā 3 preču saņemšanas veidus: preču saņemšana kādā no JYSK veikaliem Rīgā, Liepājā un Jelgavā, piegāde uz POST24 un PastaStacijas pakomātiem vai arī piegāde ar kurjerpastu līdz Jūsu mājas durvīm. Piegādes maksa ir atkarīga no izvēlētās preces svara un piegādes vietas.

Q: Cik ilga ir garantija iegādātajām precēm?

A: Saskaņā ar LR likumdošanu, visām precēm ir 2 gadu garantija, ja ražotājs konkrētai precei nav noteicis ilgāku garantijas laiku! NB garantija ir derīga tikai precēm, kas netiek izmantotas komercdarbības veikšanai.

Q: Vēlos pirms atdot atpakaļ pirms nedēļas iegādatu preci. Vai tas ir iespējams?

A: Saskaņā ar LR likumdošanu, interneta veikalos iegādātās preces var atgriezt pārdevējam 14 dienu laikā kopš pirkuma dienas. Skatīt sīkāk: „Atteikuma tiesības”

Q: Vai piegādātajām mēbelēm būs nepieciešama salikšana?

A: Jā. Ņemot vērā drošu un kvalitatīvu piegādi, mēbeles tiek piegādātas izjauktā veidā. JYSK mēbeļu salikšanu nenodrošina!

Q: Man neizdodas veikt pasūtījumu JYSK e-veikalā. Kā man rīkoties?

A: Zvaniet JYSK e-veikala pārdošanas speciālistam pa tālruni: +371 67116811 vai arī +371 28668847 darba dienās no 8:00 – 18:00, kā arī varat rakstīt e-pastu: info@jysk.lv

Mūsu speciālists Jums palīdzēs noformēt pasūtījumu un atbildēs uz Jums intersējošiem papildus jautājumiem.

Lūdzu, uzgaidiet...

{{var product.name}} tika pievienots Jūsu grozam.

Turpināt iepirkties Vai Apskatīt grozu
Turpināt iepirkties
Apskatīt grozu