Biežāk uzdotie jautājumi

Q: Kā saņemt atlaidi pirmajam pirkumam JYSK e-veikalā?
A: Tev jāreģistrējas kā JYSK e-veikala klientam un reģistrācijas apstiprinājuma e-pastā saņemsi atlaides kodu, kurš jāievada pie pasūtījuma noformēšanas.

Q: Kādēļ mēģinot izmantot atlaides kodu tas uzrādās kā nederīgs?
A: Lūdzu pārliecinieties vai autorizējāties savā JYSK e-veikala klienta kontā un pasūtījuma summa ir vismaz 35 EUR.

Q: Vai varu doties saņemt preces izvēlētajā veikalā uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas?
A: Diemžēl, nē. Lūdzam sagaidīt apstiprinājuma SMS, ka pasūtījums ir sagatavots arī tad, ja norādīts, ka preces veikalā ir pieejamas.

Q: Cik ilgā laikā nepieciešams izņemt preces veikalā?
A: Lūdzam preces izņemt 4 dienu laikā pēc SMS apstiprinājuma saņemšanas.

Q: Ja izvēlētā prece/-es nav pieejamas izvēlētajā veikalā vai varēsiet tās pārsūtīt no cita veikala?
A: Diemžēl, nē, bet mēs pēc iespējas piedāvāsim sakomplektēt pasūtījumu tuvākajā JYSK veikalā.

Q: Kādi ir norēķinu veidi JYSK e-veikalā?
A: Par pasūtījumu JYSK e-veikalā var norēķināties ar kredītkarti, bankas pārskaitījumu, tiešsaitē ar internetbanku (Swedbank, SEB, Nordea) vai maksājot skaidrā naudā kurjeram pasūtījuma piegādes brīdī.

Q: Vai JYSK e-veikalā var iegādāties preces līzingā?
A: Jā, mūsu e-veikalā preces var iegādāties līzingā. Pie apmaksas metodes ir jāizvēlas “Līzings” un jāizpilda līzinga pieteikums tiešsaistē. Pēc lēmuma saņemšanas no līzinga kompānijas mēs ar Tevi sazināsimies.

Q: Vai JYSK e-veikalā var redzēt preču atlikumus parastajos veikalos?
A: Jā. Atver Tev interesējošās preces aprakstu un labā pusē atradīsiet uzrakstu „pieejamība veikalos”. Uzspiežot uz tā, parādīsies preču atlikums katrā no JYSK veikaliem. Lūdzu ieņem vērā, ka atlikumu informācija atjaunojas reizi diennaktī un tai ir tikai informatīvs raksturs.

Q: Vai pasūtījumu var veikt juridiska persona?
A: Jā. Kad esi grozā salicis visas preces, ieejiet grozā un spiediet „norēķināties”. Tālāk Tev ir jāizvēlās atzīme „juridiska persona” un jāievada uzņēmuma rekvizīti.

Q: Cik ātrā laikā tiek veikta preču piegāde?
A: Pasūtījumu piegāde uz pakomātiem (Omniva, Pasta Stacija) un DPD Pick up Paku bodes punktiem tiek piegādāti 3 darba dienu laikā. Pasūtījumi ar kurjerpiegādi tiks piegādāti piegādes kalendārā atzīmētajā datumā, kuru varēsiet izvēlēties pasūtījuma noformēšanas brīdī.

Q: Cik maksā piegāde?
A: JYSK e-veikals piedāvā 3 preču saņemšanas veidus: "Klikšķini un Izņem" preču saņemšana kādā no JYSK veikaliem Rīgā, Liepājā un Jelgavā, piegāde uz pakomātiem (Omniva un PastaStacija), DPD Pick up Paku bodes punktiem visā Latvijā vai arī piegāde ar kurjerpastu līdz Tavas mājas durvīm. Piegādes maksa ir atkarīga no izvēlētā piegādes veida, pasūtījuma svara un piegādes vietas. Vairāk informāciju un izcenojumu skatiet šeit.

Q: Kādos gadījumos ir nepieciešams pieteikt uznešanas pakalpojumu?
A: Gadījumos, ja preces svars pārsniedz 30 kg, vai tā ir lielgabarīta prece (piem. matracis) un Tu nevari nodrošināt cilvēkus, kuri piegādātās preces izkraus. Uznešanas pakalpojuma izcenojumus varat aplūkot šeit.

Q: Cik ilga ir garantija iegādātajām precēm?
A: Saskaņā ar LR likumdošanu, visām precēm ir 2 gadu garantija, ja ražotājs konkrētai precei nav noteicis ilgāku garantijas laiku! NB garantija ir derīga tikai precēm, kas netiek izmantotas komercdarbības veikšanai.

Q: Vēlos atdot atpakaļ pirms nedēļas iegādatu preci. Vai tas ir iespējams?
A: Saskaņā ar LR likumdošanu, interneta veikalos iegādātās preces var atgriezt pārdevējam 14 dienu laikā kopš pirkuma dienas. Vairāk informācijas šeit.

Q: Vai piegādātajām mēbelēm būs nepieciešama salikšana?
A: Jā. Ņemot vērā drošu un kvalitatīvu piegādi, mēbeles tiek piegādātas izjauktā veidā. JYSK mēbeļu salikšanu nenodrošina!

Q: Man neizdodas veikt pasūtījumu JYSK e-veikalā. Kā man rīkoties?
A: Zvani JYSK e-veikala pārdošanas speciālistam pa tālruni: +371 67116811 darba dienās no 9:00 – 20:00, kā arī vari rakstīt e-pastu: webshop@jysk.lv

Q: Es piereģistrējos JYSK.lv mājaslapā, bet nesaņemu bonusa kodu. Kā es varu to saņemt?
A: Pārbaudi vai epasts ar tavu lietotājvārdu un paroli ir atnācis tāva pastkastītē. Epasta beigās atradīsi bonusa kodu. Lai izmantotu kuponu, ievadi to pirkuma noformēšanas brīdī (tava groza summai ir jābūt virs 35 EUR), un tas būs automatiski pievienots tavam rēķinam.