BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Pasūtījumu, kas ir jau pieņemts apstrādei, labot - pievienot vai noņemt preces - nav iespējams.
Tomēr, ja vēlies preci atgriezt, JYSK piedāvā neierobežota termiņa preču atgriešanas iespēju.

Vairāk par neierobežota termiņa atgriešanu lasi šeit.
Atgriešanu var pieteikt, aizpildot formu šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Ja neesi saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu, pārbaudi, vai tas nav nonācis e-pasta surogātpasta filtrā. Lūdzu, pārbaudi savu surogātpasta mapi!

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Visi veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti 15 minūšu laikā no apmaksas saņemšanās brīža. Pasūtījumi tiek apstrādāti un tos var saņemt veikala darba laika ietvaros.
Informāciju par veikalu darba laikiem un adresēm Tu vari atrast šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Lūdzam sagaidīt apstiprinājuma SMS, ka pasūtījums ir sagatavots. SMS jāsagaida arī gadījumā, ja mājaslapā norādīts, ka preces veikalā ir pieejamas.
Informāciju par veikalu darba laikiem un adresēm Jūs varat atrast šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Ja pēc pasūtījuma apmaksas ir pagājusi vairāk nekā 15 minūtes un īsziņa nav saņemta, iespējams:
- naudas pārskaitījums Tavā bankā joprojām ir apstrādes procesā.
- veicot pasūtījumu, telefona numurs ir norādīts kļūdaini.
- izņēmuma gadījumā, kāda no pasūtītajām precēm tomēr nav pieejama noliktavā sūtījuma komplektēšanas brīdī.
  Tuvākajā laikā ar Tevi sazināsies mūsu Klientu apkalpošanas servisa speciālists.

Lūdzu, pārbaudi telefona numuru un maksājuma statusu. Ja joprojām neesi saņēmis paziņojumu, lūdzam rakstīt JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Pasūtījums ir jāizņem 3 darba dienu laikā no SMS apstiprinājuma saņemšanas.
Informāciju par veikalu darba laikiem un adresēm Tu vari atrast šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Jā, pasūtījuma var saņemt arī cita persona, kas ir sasniegusi 18 gadu vecumu. Saņemot apstiprinājuma SMS, vari to pārsūtīt personai, kura izņems Tavu pasūtījumu.
Izņēmums - līzingā noformētie pasūtījumi. Informāciju par veikalu darba laikiem un adresēm Tu vari atrast šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Nē. Taču mēs piedāvāsim sakomplektēt jaunu pasūtījumu tuvākajā JYSK veikalā.
Informāciju par veikalu darba laikiem un adresēm Tu vari atrast šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Jā, pasūtījumu var veikt juridiska persona ar reģistrētu uzņēmuma kontu JYSK e-veikalā. Tu vari reģistrēt savu kontu šeit.

Gadījumā, ja ir nepieciešams noslēgt pirkuma līgumu, lūdzam sazināties ar JYSK klientu apkalpošanas servisu [email protected]

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Jā, mūsu e-veikalā preces var iegādāties līzingā pasūtījumiem no 50.00 EUR. Pie apmaksas metodes ir jāizvēlas viens no nomaksas veidiem un jāizpilda pieteikums tiešsaistē. Pēc lēmuma saņemšanas no līzinga kompānijas klientu apkalpošanas servisa speciālists sazināsies ar Tevi un informēs par turpmākajām pasūtījuma noformēšanas darbībām.

Lēmumu par līzinga piešķiršanu pieņem līzinga devēja kompānija. Vairāk par līzinga saņemšanas nosacījumiem Tu vari uzzināt šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Par pasūtījumu JYSK e-veikalā var norēķināties sekojošos veidos:
• Maksājuma karte (internetā)
• Internetbanka
• Bankas pārskaitījums
• Nomaksa

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Gan avansa rēķins, gan pavadzīme tiek nosūtīti uz Tavu norādīto e-pasta adresi.
- Ja rēķinu par pasūtījumu nesaņēmi, iespējams, tas ir nonācis e-pasta surogātpasta filtrā. Lūdzu, pārbaudi savu surogātpasta mapi.
- Ja tomēr avansa rēķins nav saņemts un neatrodas arī surogātpasta mapē, lūdzu sazinies ar klientu apkalpošanas servisu [email protected], norādot pasūtījuma numuru.
Apmaksas rēķinu var lejuplādēt mūsu mājaslapā, ievadot pasūtījuma numuru sadaļā Lejupielādēt rēķinu.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

JYSK piedāvā sekojošus piegādes veidus:
- Regulārā kurjerpiegāde
- Express piegāde
- Omnivas pakomāti
- Preču saņemšana JYSK Pakomātā noliktavā Mežciems (Ulbrokas iela 48, Rīga)
- Preču saņemšana JYSK veikalos

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Piegādes izmaksas katram piegādes veidam:
- Saņemšana JYSK veikalos: bez maksas
- Saņemšana JYSK Pakomātā noliktavā Mežciems: bez maksas
- Piegāde uz Omniva pakomātiem: EUR 1,89 par sūtījumu
- Piegāde ar kurjeru: Kurjera piegādes cena ir atkarīga no pasūtīto preču kopējā svara.
  Uzziniet vairāk šeit. Izmaksas tiks aprēķinātas pasūtīšanas brīdī.
- Ekspress piegāde: Ekspress piegādes cena ir atkarīga no pasūtīto preču kopējā svara.
  Uzziniet vairāk šeit. Izmaksas tiks aprēķinātas pasūtīšanas brīdī.

Vairāk par piegādes maksu Jūs varat atrast šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Sūtījumi tiek piegādāti tikai Latvijas teritorijā.
- Sūtījumi ar kurjeru tiek piegādāti uz Tavu norādīto adresi Latvijas teritorijā.
- Sūtījumi uz pakomātiem tiek nogādāti uz Tavu izvēlēto Omniva paku skapi.

Paku skapju adreses vari atrast šeit.
Vairāk par piegādes metodēm Tu vari atrast šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Pēc pasūtījuma saņemšanas tiek uzsākta tā apstrāde, tāpēc mainīt piegādes metodi nav iespējams. Visi pasūtījumi tiek sagatavoti saskaņā ar izvēlēto piegādes metodi un sūtījumu piegādes grafiku.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Izvēlēties konkrētu datumu ir iespējams Express piegādes metodei, norādot vēlamo pasūtījuma saņemšanas datumu, noformējot pasūtījumu.

Standarta kurjera piegādes metodei, nav iespējams izvēlētis konkrētu datumu, jo visi pasūtījumi tiek sagatavoti saskaņā ar izvēlēto piegādes metodi un sūtījumu piegādes grafiku. Ja tomēr Tev nebūs iespējams saņemt pasūtījumu, Tu varēsi to mainīt brīdī, kad ar Tevi sazināsies kurjers.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Lai noskaidrotu sūtījuma atrašanās vietu, izmanto saiti ar sūtījuma izsekošanas numuru, kas tika nosūtīts uz Tavu e-pastu. Pakas izsekošanas iespēja tiek aktivizēta, kad sūtījums ir nodots piegādei. Vairāk par piegādes laikiem varat uzzināt šeit.

Piegādes dienā laikā no plkst. 8.00 līdz 11.00 no kurjera saņemsiet SMS vai zvanu ar informāciju par plānoto piegādes laiku.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Uz Tavu norādīto e-pastu tiks nosūtīts informatīvs e-pasts ar pakas numuru brīdī, kad sūtījums ir reģistrēts kurjerkompanijas sistēmā. Tiklīdz paka tiks nodota piegādei, numurs tiks aktivizēts izsekošanas iespējai.

Vairāk par piegādes laikiem varat uzzināt šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Gadījumā, ja pēc pasūtījuma saņemšanas konstatēji, ka daļa no precēm nav piegādāta, Tev 1 dienas laikā nepieciešams sazināties ar klientu apkalpošanas servisu, izmantojot pieteikuma formu.
Klientu servisa speciālists noskaidros iztrūkuma iemeslu un sazināsies ar Tevi, lai atrisinātu situāciju pēc iespējas Tev ērtākā un ātrākā veidā.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Gadījumā, ja pēc pasūtījuma saņemšanas konstatēji, ka daļa no precēm nav piegādāta, Tev 1 dienas laikā nepieciešams sazināties ar klientu apkalpošanas servisu, pietiekuma formā norādot:
- nepiegādātās preces nosaukumu, preces artikulu un skaitu.
- liekās preces nosaukumu, preces artikulu un skaitu.

Mēs pēc iespējas īsākā laikā organizēsim iztrūkstošās preces piegādi un liekās preces paņemšanu no Tevis.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Standarta piegāde tiek veikta līdz izvēlētajai adresei. Ja ir nepieciešams uznešanas pakalpojums, tas ir jānorāda, noformējot pasūtījumu un jāapmaksā vienlaicīgi ar apmaksu par pasūtījumu.

Uznešanas pakalpojuma nosacījumus un izcenojumus varat atrast šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Standarta piegāde tiek veikta līdz izvēlētajai adresei. Pakalpojums ir jāizvēlas gadījumos, ja prece ir lielgabarīta (piem. matracis) vai, ja preces svars pārsniedz 30 kg un Tu nevari nodrošināt cilvēkus, kuri piegādātās preces aiznesīs līdz dzīvokļa durvīm.

Uznešanas pakalpojuma nosacījumus un izcenojumus varat atrast šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Atveri interesējošās preces aprakstu un labajā pusē atradīsi uzrakstu „Preces pārskats”. Uzspiežot uz tā, Tu atradīsi detalizētu informāciju par preces materiālu, izmēriem un citu noderīgu informāciju.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Atveri interesējošās preces aprakstu un labajā pusē atradīsi uzrakstu „Pieejamība veikalos”. Uzspiežot uz tā, parādīsies preču atlikums katrā no JYSK veikaliem un centrālajā noliktavā. Lūdzu, ņemt vērā, ka informācija par preču atlikumiem atjaunojas reizi stundā un tai ir tikai informatīvs raksturs.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Preču sortimentu esam iedalījuši trīs kategorijās: BASIC, PLUS un GOLD. Šīs kategorijas reprezentē dažādus kvalitātes un cenu līmeņus - no izcila kvalitātes un cenas līdzsvara līdz kvalitātei par pieņemamu cenu.

Uzzini vairāk par dažādiem kvalitātes līmeņiem šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Jā, mēbeles būs nepieciešams samontēt. Mēbeles tiek piegādātas izjauktā veidā ražotāja oriģinālajā iepakojumā, lai piegādes laikā tās netiktu bojātas. Preču salikšanai, JYSK piedāvā mēbeļu montāžas pakalpojumu. Detalizētāka infromācija atrodama šeit.

Montāžas instrukciju atradīsiet JYSK e-veikalā pie preču aprakstiem vai preču iepakojumos. Lūdzam pirms montāžas uzsākšanas ar to rūpīgi iepazīties. Kā arī, ar padomiem par mēbeļu montāžu Tu vari iepazīties šeit

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

JYSK piedāvā divu veidu dāvanu kartes:
- Elektroniskā dāvanu karte pirkumiem e-veikalā
- Plastikāta dāvanu karte pirkumiem veikalos

Elektroniskās dāvanu kartes ar dažādām vērtībām vari iegādāties e-veikalā. Vairāk informācijas varat atrast šeit.
Plastikāta dāvanu kartes ar dažādām vērtībām vari iegādāties JYSK veikalos.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Dāvanu kartes atlikums:
- Elektroniskās dāvanu kartes atlikumu var pārbaudīt savā kontā. Kad ir izveidots pasūtījums, ievadi dāvanu kartes numuru un nospiedi saiti PĀRBAUDĪT DĀVANU KARTES STATUSU UN ATLIKUMU.
- Plastikāta dāvanu kartes atlikumu pirkumiem veikalos var pārbaudīt veikalu kasēs.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Ne elektronisko, ne plastikāta dāvanu karti nevar atgriezt vai samainīt pret naudu.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Gadījumā, ja jau piegādes brīdī konstatēji bojātu iepakojumu un/vai preci, Tev ir tiesības atteikties no sūtījuma un to nepieņemt, kopā ar kurjeru sastādot aktu, norādot atteikuma iemeslu.
Kā arī, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas servisu, izmantojot atgriešanas formu. Mēs pēc iespējas īsākā laikā nosūtīsim Tev jaunu preci.

Ja preces bojājumu atklāji uzreiz pēc piegādes, Tev 1 dienas laikā nepieciešams sazināties ar klientu apkalpošanas servisu, izmantojot pieteikuma formu.

Lai mēs ātrāk varētu atrisināt radušos situāciju, lūdzam pievienot bojātās preces fotogrāfijas:
- prece pilnā izmērā ar labi redzamu bojāto vietu
- bojātās vietas detalizētas fotogrāfijas
- bojātas mēbeles gadījumā, lūdzam norādīt bojātās detaļas numuru. Rezerves daļas numuru Tu vari atrast montāžas instrukcijā.
Mēs pēc iespējas īsākā laikā organizēsim bojātās preces paņemšanu no Tevis un jaunas preces vai rezerves daļas piegādi.

Vairāk par līguma noteikumiem neatbilstošas preces atgriešanu vari atrast šeit.
Prasījumu varat pietiekt, aizpildot formu šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Tev ir likumīgas tiesības iesniegt pretenziju par preci, kas neatbilst līguma nosacījumiem, 2 gadu laikā no pirkuma brīža vai no e-veikalā iegādāto preču saņemšanas brīža.

Vairāk par līguma nosacījumiem neatbilstošas preces atgriešanu uzzini šeit.
Tu vari iesniegt pretenziju, aizpildot veidlapu šeit.
Klientu servisa darbinieki izskatīs Tavu pieteikumu, cik drīz vien iespējams.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Jā, Tev ir likumīgas tiesības atteikties no preces un pieteikt atteikumu 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Izņēmums ir preces, kuras nav iespējams atgriezt higiēnisku apsvērumu dēļ. Precēm ir jābūt nelietotām un oriģinālajā iepakojumā.

Preci Tu vari nogādāt uz jebkuru JYSK veikalu vai arī vari pieteikt preces atgriešanu ar kurjeru. Atgriešanas izmaksas šajā gadījumā būs jāsedz Tev. Pēc rēķina apmaksas, kas tiks nosūtīts uz Tavu e-pastu, mēs organizēsim preces atgriešanu šeit.

Lūdzu reģistrējiet atteikuma pieprasījumu, izmantojot atteikuma formu. Vairāk par atteikuma tiesībām lasiet šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Jā, JYSK piedāvā neierobežota laika preču atgriešanu. Preces, kas iegādātas JYSK veikalos un interneta veikalā ar klienta karti, iespējams atgriezt bez laika ierobežojuma, ievērojot izņēmumus un nosacījumus.
Tu vari atgriezt nelietotu preci uz jebkuru no JYSK veikaliem vai pieteikt. Izņēmums ir preces, kuras nevar atgriezt higiēnas apsvērumu dēļ.

Vairāk par neierobežota laika preču atgriešanu lasi šeit.
Lūdzu izmanto atgriešanas pieteikuma formu.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Jā, Tu vari izmantot atteikuma tiesības un atteikties no sava pasūtījuma, aizpildot veidlapu veikalā vai nosūtot atteikuma tiesību pieprasījumu, izmantojot atteikuma formu.

Lūdzu reģistrēt atteikuma pieprasījumu, izmantojot atteikuma formu šeit.
Vairāk par atteikuma tiesībām lasiet šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Gadījumā, ja saņēmāt preci ar defektu vai defekts ir radies preces lietošanas laikā, Tu vari pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci 2 gadu laikā pirkumiem veikalā no preces iegādes brīža vai e-veikala pirkumiem no saņemšanas brīža.
Atgādinām, ka dabīgs preces nolietojums netiek uzskatīts par defektu.

Lai mēs ātrāk varētu atrisināt situāciju, lūdzam pievienot bojātās preces fotogrāfijas:
- prece pilnā izmērā ar redzamu bojāto vietu
- detalizētas bojājuma vietas fotogrāfijas
- bojātas mēbeles gadījumā lūdzam norādīt bojātās detaļas numuru. Detaļas numuru Jūs varat atrast montāžas instrukcijā.

Vairāk informācijas par līguma noteikumiem neatbilstošas preces atgriešanu vari atrast šeit.
Prasījumu vari pietiekt, aizpildot formu šeit.
Klientu servisa darbinieki izskatīs Tavu pieteikumu pēc iespējas īsākā laikā.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Gadījumā, ja saņemtai precei iepakojumā nav pilna komplektācija, trūkst daļas vai montāžas detaļas, lūdzam pēc iespējas īsākā laikā reģistrēt prasījumu, izmantojot pietiekuma formu.

Lai mēs ātrāk varētu atrisināt situāciju, lūdzam norādīt trūkstošās daļas vai montāžas detaļas numuru. Numuru Tu vari atrast montāžas instrukcijā, kas ir pievienota pie preces iepakojumā.

Mēs pēc iespējas īsākā laikā organizēsim daļas piegādi vai, ja rezerves daļa nebūs pieejama, piedāvāsim preces apmaiņu pret citu līdzvērtīgu preci.

Vairāk par līguma noteikumiem neatbilstošas preces atgriešanu vari atrast šeit.
Prasījumu vari pietiekt, aizpildot formu šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Jā, ja vēlies atgriezt preci, izmantojot atteikuma tiesības, Tev ir jāapmaksā transporta izdevumi. Kad atgrieztā prece ir saņemta, mēs atmaksājam pilnu naudas summu gan par preci, gan par preces piegādi no veikala pie Tevis.

Vairāk par atteikuma tiesībām lasi šeit.
Atgriešanu varat pietiekt, aizpildot formu šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Ja esi saņēmis neatbilstošas kvalitātes preci, mēs organizēsim bojātās peces atgriešanu un segsim transporta pakalpojumu izmaksas, kas rodas apmainot vai atgriežot preci.
Ja preces atgriešanu organizēsiet ar saviem spēkiem, tad mēs apmaksāsim kurjera izdevumus, kas būs radušies par preces piegādi līdz JYSK veikalam. Kā izdevumu apliecinājumu nepieciešams iesniegt kvīti vai čeku, nosūtot to uz [email protected].

Vairāk par atgriešanas noteikumiem lasi šeit.
Atgriešanu vari pietiekt, aizpildot formu šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Precei ir jābūt izjauktai un iepakotai, lai transportēšanas laikā tai netiktu radīti papildu bojājumi. Tāpat preci pārvadāšanai neizjauktā veidā nepieņem arī kurjera kompānijas.
JYSK piedāvā mēbeļu montāžas servisu, ja nepieciešama palīdzība bojātu mēbeļu izjaukšanā, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu servisu [email protected] un mēs organizēsim preces demontāžu un atgriešanu.

Vairāk informācijas par līguma noteikumiem neatbilstošas preces atgriešanu vari atrast šeit.
Prasījumu vari pietiekt, aizpildot formu šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Jā, lai atgriešanas process mūsu klientiem būtu pēc iespējas ērtāks, preci var atgriezt jebkurā JYSK veikalā Latvijas teritorijā.

Vairāk informācijas par līguma noteikumiem neatbilstošas preces atgriešanu varat atrast šeit.
Vairāk par atteikuma tiesibām lasiet šeit.
Atgriešanu varat pietiekt, aizpildot formu šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Preci iespējams atgriezt jebkurā no JYSK veikaliem ar kurjera starpniecību darba dienās no 8.00 līdz 18.00 vai ar Omnivas pakomāta starpniecību. Izvēloties atgriezt preces ar Omnivas pakomāta starpniecību, lūdzam ņemt vērā, ka tam ir izmēra ierobežojumi.

Lai atgrieztu iegādāto preci, lūdzam iesniegt pieteikumu, aizpildot formu un norādot iemeslu, vai prece ir bojāta vai izmantojat atteikuma tiesības:
- gadījumā, ja prece ir bojāta, atgriešanas izmaksas sedz JYSK.
- atteikuma tiesību gadījumā, atgriešanas izmaksas sedz klients. Vairāk par atteikuma tiesibām lasiet šeit.

Vairāk informācijas par līguma noteikumiem neatbilstošas preces atgriešanu varat atrast šeit.
Vairāk par atteikuma tiesibām lasiet šeit.
Atgriešanu varat pietiekt, aizpildot formu šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Atsevišķām matraču un segu grupām JYSK piedāvā pagarināto garantija no 10 līdz 25 gadiem.

Iegādājoties preci ar pagarināto garantiju, sertifikāts jums tiks nosūtīt pa e-pastu vai izsniegts pirkuma brīdī, iepērkoties veikalā. Lūdzam to saglabāt visu garantijas periodu.

Vairāk informācijas par līguma noteikumiem neatbilstošas preces atgriešanu varat atrast šeit.
Atgriešanu varat pietiekt, aizpildot formu šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Tev ir divas iespējas, kā iegūt JYSK klienta karti:
- ja vēlies pieteikties elektroniskajai kartei, lūdzu, reģistrē JYSK klienta kontu. Pēc visu reģistrācijas darbību veikšanas un autorizācijas koda apstiprināšanas Tu automātiski saņemsi Klienta karti savā kontā. Klienta karti Tu vari nekavējoties sākt lietot pirkumiem e-veikalā un Tavam pasūtījumam automātiski tiks piemērotas Klienta kartes cenas;
- plastikāta klienta kartes cena ir 5,00 EUR un to var iegādāties jebkurā JYSK veikalā pie kases.

Vairāk par JYSK Klienta karti, lūdzu, lasi šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Jā, pirkumiem veikalā vari izmantot elektronisko Klienta karti. Pirms apmaksas, lūdzu, uzrādi savā tālrunī Klienta kartes attēlu:
- e-veikala klienta profilā pieejamo kartes attēlu;
- elektronisko karti, kas pēc reģistrācijas tika nosūtīta Tev uz e-pastu vai
- drukātu elektroniskās kartes attēlu (papīra formātā).

Vairāk par JYSK Klienta karti, lūdzu lasi šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Nē, pirkumiem e-veikalā var izmantot tikai elektronisko Klienta karti.

Vairāk par JYSK Klienta karti, lūdzu lasi šeit.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]

Ja nevēlaties saņemt ziņojumus par jaunumiem un aktivitātēm no JYSK.lv, noņem atzīmi no izvēles rūtiņas, kur biji atzīmējis, ka piekrīti saņemt ziņas vai sūti e-pasta ziņojumu uz [email protected] ar norādi, ka nevēlaties saņemt šādu informāciju.

Vai nesaņēmi atbildi uz savu jautājumu? Raksti JYSK klientu apkalpošanas servisam [email protected]