Biežāk uzdotie jautājumi

J: Kā saņemt atlaidi pirmajam pirkumam JYSK e-veikalā?
A: Tev jāreģistrējas kā JYSK e-veikala klientam, atzīmējot, ka vēlies saņemt JYSK jaunumus un reģistrācijas apstiprinājuma e-pastā saņemsi atlaides kodu, kurš jāievada pie pasūtījuma noformēšanas.

J: Kādēļ mēģinot izmantot atlaides kodu tas uzrādās kā nederīgs?
A: Lūdzu pārliecinieties vai autorizējāties savā JYSK e-veikala klienta kontā un pasūtījuma summa ir vismaz 35 EUR.

J: Vai varu doties saņemt preces izvēlētajā veikalā uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas?
A: Diemžēl, nē. Lūdzam sagaidīt apstiprinājuma SMS, ka pasūtījums ir sagatavots arī tad, ja norādīts, ka preces veikalā ir pieejamas.

J: Cik ilgā laikā nepieciešams izņemt preces veikalā?
A: Lūdzam preces izņemt 4 dienu laikā pēc SMS apstiprinājuma saņemšanas.

J: Ja izvēlētā prece/-es nav pieejamas izvēlētajā veikalā vai varēsiet tās pārsūtīt no cita veikala?
A: Diemžēl, nē, bet mēs pēc iespējas piedāvāsim sakomplektēt pasūtījumu tuvākajā JYSK veikalā.

J: Kādi ir norēķinu veidi JYSK e-veikalā?
A: Par pasūtījumu JYSK e-veikalā var norēķināties ar kredītkarti, bankas pārskaitījumu, tiešsaitē ar internetbanku (Swedbank, SEB, Nordea) vai maksājot skaidrā naudā kurjeram pasūtījuma piegādes brīdī.

J: Vai JYSK e-veikalā var iegādāties preces līzingā?
A: Jā, mūsu e-veikalā preces var iegādāties līzingā. Pie apmaksas metodes ir jāizvēlas “Līzings” un jāizpilda līzinga pieteikums tiešsaistē. Pēc lēmuma saņemšanas no līzinga kompānijas mēs ar Tevi sazināsimies.

J: Vai JYSK e-veikalā var redzēt preču atlikumus parastajos veikalos?
A: Jā. Atver Tev interesējošās preces aprakstu un labā pusē atradīsiet uzrakstu „pieejamība veikalos”. Uzspiežot uz tā, parādīsies preču atlikums katrā no JYSK veikaliem. Lūdzu ieņem vērā, ka atlikumu informācija atjaunojas reizi diennaktī un tai ir tikai informatīvs raksturs.

J: Vai pasūtījumu var veikt juridiska persona?
A: Jā. Kad esi grozā salicis visas preces, ieejiet grozā un spiediet „norēķināties”. Tālāk Tev ir jāizvēlās atzīme „juridiska persona” un jāievada uzņēmuma rekvizīti.

J: Cik ātrā laikā tiek veikta preču piegāde?
A: Pasūtījumu piegāde uz Omniva pakomātiem tiek veikta 3 darba dienu laikā pēc sūtījumu nodošanas kurjeram. Veicot pasūtījumu ar kurjerpiegādi, ir iespēja izvēlēties vēlamo piegādes dienu. Lielgabarīta precēm piegāde mēdz būt ilgāka nekā standarta sūtījumiem. Piegāde tiek veikta 2-4 darba dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža. Vairāk informācijas var aplūkot šeit.

J: Cik maksā piegāde?
A: JYSK e-veikals piedāvā 3 preču saņemšanas veidus: "Klikšķini un Izņem" preču saņemšana kādā no JYSK veikaliem Rīgā, Liepājā, Jelgavā un Daugavpilī, piegāde uz pakomātiem Omniva visā Latvijā vai arī piegāde ar kurjeru līdz Tavas mājas durvīm. Piegādes maksa ir atkarīga no izvēlētā piegādes veida, pasūtījuma svara un piegādes vietas. Vairāk informāciju un izcenojumu skatiet šeit.

J: Kādos gadījumos ir nepieciešams pieteikt uznešanas pakalpojumu?
A: Gadījumos, ja preces svars pārsniedz 30 kg, vai tā ir lielgabarīta prece (piem. matracis) un Tu nevari nodrošināt cilvēkus, kuri piegādātās preces izkraus. Uznešanas pakalpojuma izcenojumus varat aplūkot šeit.

J: Cik ilgas ir prasījuma tiesības iegādātajām precēm?
A: Saskaņā ar LR likumdošanu, visām precēm ir 2 gadu prasījuma tiesības. NB prasījuma tiesības ir derīgas tikai precēm, kas netiek izmantotas komercdarbības veikšanai.

J: Vēlos atdot atpakaļ pirms nedēļas iegādatu preci. Vai tas ir iespējams?
A: Saskaņā ar LR likumdošanu, interneta veikalos iegādātās preces var atgriezt pārdevējam 14 dienu laikā kopš pirkuma dienas. Vairāk informācijas šeit.

J: Vai piegādātajām mēbelēm būs nepieciešama salikšana?
A: Jā. Ņemot vērā drošu un kvalitatīvu piegādi, mēbeles tiek piegādātas izjauktā veidā. JYSK mēbeļu salikšanu nenodrošina!

J: Man neizdodas veikt pasūtījumu JYSK e-veikalā. Kā man rīkoties?
A: Zvani JYSK e-veikala pārdošanas speciālistam pa tālruni: +371 6616 3550 pirmdienās - sestdienās no 8:30 līdz 17:00, kā arī vari rakstīt e-pastu: info@jysk.lv

J: Es piereģistrējos JYSK.lv mājaslapā, bet nesaņemu bonusa kodu. Kā es varu to saņemt?
A: Pārbaudi vai epasts ar tavu lietotājvārdu un paroli ir atnācis tāva pastkastītē, un esi pierakstījies JYSK jaunu saņemšanai savā lietotāja profilā. Epasta beigās atradīsi bonusa kodu. Lai izmantotu kuponu, ievadi to pirkuma noformēšanas brīdī (tava groza summai ir jābūt virs 35 EUR), un tas būs automatiski pievienots tavam rēķinam.

J: Pēc cik ilga laika mans e-pasts/telefona numurs tiek izņemts no Jysk datu bāzes?
A: Atteikšanās pieprasījums tiek apstrādāts 5 darba dienu laikā.

J. Kā saņemt reģistrācijas bonusu, ja reģistrācija notikusi caur sociālā tīkla profilu (Facebook)?
A. Ielogojoties savā JYSK profilā, iestatījumos atzīmējiet, ka piekrītat saņemt Jysk jaunumus e-pastā un sms formā. Tad reģistrācijas bonusa kods parādīsies gan profilā, gan tiks izsūtīts e-pasts ar kodu.

J: Vai izvēloties pasūtījumu ar saņemšanu veikalā, manu pasūtījumu var izņemt cita persona?
A: Jā, pasūtījuma var saņemt arī cita persona, kas ir sasniegusi 18 gadu vecumu. Saņemot, apstiprinājuma sms, to varat pārsūtīt personai, kura saņems Jūsu pasūtījumu.

J: Kādos gadījumos ir nepieciešams pieteikt uznešanas pakalpojumu?
A: Standarta piegāde tiek veikta līdz klienta izvēlētajai adresei. Pakalpojums ir jāizvēlas gadījumos, ja prece ir lielgabarīta vai smaga un Tu nevari nodrošināt cilvēkus, kuri piegādātās preces izkraus un aiznesīs līdz tavām mājas durvīm. Uznešanas pakalpojuma nosacījumus un izcenojumus varat aplūkot šeit.

J: Kā zināt, kur atrodas mans sūtījums?
A: Pēc pasūtījuma nodošanas kurjerfirmai, e-pastā saņemsiet sūtījuma izsekošanas kodu, kuru atverot, varēsiet redzēt, kāds ir sūtījuma piegādes statuss.

J: Cik ilgā laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, varu no tā atteikties?
A: Atteikties no pirkuma Jūs variet 14 dienu laikā, no preces saņemšanas dienas. Izņēmums ir preces, kuras nav iespējams atgriezt higiēnisku apsvērumu dēļ. Precēm ir jābūt nelietotām un oriģinālajā iepakojumā.

J: Es atvēru iepakojumu, bet man nepatīk pasūtītās preces. vai varu tās atgriezt?
A: Jā produktus ir iespējams atgriezt, ja prece nav lietota, tā nav bojāta un ir saglabājies preces oriģinālais iepakojums. Preci iespējasm atgriezt 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas.

J: Ja es vēlos atgriezt preci, kas man nepatīk, vai man ir jāsedz transporta izdevumi?
A: Jā, atgriežot preci, kas Jums nepatīk, Jums ir jāapmaksā transporta izdevumu.( PTA likums 12 pants, 9 punkts). Kad atgrieztā prece ir saņemta, atgriežam Jums pilnu naudas summu- gan par preci, gan par piegādi ( PTA likums 12. pants, 6 punkts).

J: Vai atgriežot bojātu preci, man jāsedz transporta pakalpojumi?
A: Ja, esat saņēmis neatbilstošas kvalitātes preci, mēs sedzam transporta pakalpojumu izmaksas, kas rodas apmainot vai atgriežot preci.

J: Lietošanas laikā prece ir salūzusivai varu to atgriezt neizjauktā veidā?
A: Precei ir jābūt izjauktais un iepakotai, lai transportēšanas laikā, tai netiktu radīti papildus bojājumi.

J: Kā es varu atgriezt preci?
A: Atgriezt preci variet jebkurā no mūsu veikaliem vai arī sazinieties ar klientu servisu, lai iegūtu detalizētāku informāciju par preču atgriešanas iespējām. Sazināties ar klientu servisu ir iespējams pa telefonu +371 6616 3550 vai e-pastā info@jysk.lv.

J: Ja iegādājos preci vienā veikalā, vai varu to atgriezt uz kādu citu Jysk veikalu?
A: Jā iegādāto preci ir iespējams atgriezt jebkurā no mūsu veikaliem. Dodoties uz veikalu, līdzi ir jāņem pirkuma čeks un prece, kuru vēlaties atgriezt. Lai iegūtu detalizētāku informāciju, lūdzu sazinieties ar klientu servisu pa telefonu +371 6616 3550 vai e-pastā info@jysk.lv .

J: Kādā veidā ir iespējams veikt preču atgriešanu?
A: Preci iespējams atgriezt jebkurā no mūsu veikaliem, ar kurjera starpniecību vai ar Omnivas pakomāta starpniecību. Izvēloties atgriezt preces ar Omnivas pakomāta starpniecību, lūdzu ņemt vērā, ka tam ir izmēra ierobežojumi. Lai iegūtu detalizētāku informāciju, lūdzu sazinieties ar klientu servisu pa telefonu +371 6616 3550 vai e-pastā info@jysk.lv.

J: CIk ilgi darbojas preču garantija?
A: Pieteikt prasījumu par neatbilstošu preci ir iespējams 2 gadu laikā. Atsevišķām matraču kategorijā ir pagarinātā, ražotāja piešķirtā, garantija no 10 līdz 25 gadiem. Lai iegūtu papildus informāciju, kad garantija nepiemērojas, lūdzu sazinieties ar klientu servisu pa telefonu +371 6616 3550 vai rakstiet uz e-pastu info@jysk.lv.