Svarīga informācija!

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un jaunāko informāciju par COVID-19, JYSK ir izstrādājis jaunus drošības pasākumus. Izpildot tos kopīgi ar mūsu sadarbības partneriem, turpināsim nodrošināt kvalitatīvu un pēc iespējas drošāku sūtījumu piegādes procesu.

JYSK.lv pasūtījumu saņemšanai veikali darbojas arī brīvdienās. Pie katra veikala, lūdzu, skatīt karti uz preču saņemšanas vietu! 

Tāpat veic pasūtījumu JYSK.lv vai raksti uz izvēlētā JYSK veikala e-pastu un apmaksā pasūtījumu veikala saņemšanas punktā! Meklē JYSK veikalu e-pastus un adreses zemāk! SVARĪGI: Pasūtījumus ar apmaksu uz vietas var rezervēt tikai līdz dienas beigām!

 

I-IV

V-VII

Rīga, Saharova 20a

(+371) 25603793 
10.00-22.00 10.00-21.00

Rīga, T/C "Spice Home"

(+371) 25604374 
10.00-21.00 10.00-21.00

Rīga, Slokas 115 

(+371) 25604176 
10.00-21.00 10.00-21.00

Liepāja, T/C "RIETUMU CENTRS" 

(+371) 27839361
10.00-21.00 10.00-21.00

Rīga, Stirnu 26

(+371) 26618987 
10.00-22.00 10.00-21.00

Jelgava, T/C "Valdeka"

(+371) 26190395 
10.00-21.00 10.00-21.00

Rīga, T/C "MOLS"

(+371) 25606906 
10.00-21.00 10.00-21.00

Rīga, T/C Domina Shopping

(+371) 29497736 
10.00-21.00 10.00-21.00

Daugavpils, Stadiona iela 3g

(+371) 26416257 
10.00-21.00 10.00-21.00

Dreiliņi, T/C "SĀGA"

(+371) 28344369 
10.00-21.00 10.00-21.00

Centrālā noliktava "BERĢI"

(+371) 66163550 info@jysk.lv 

08.00-20.00 08.00-20.00


Interneta veikals:
Pieejams visu diennakti. Aicinām mūsu klientus pēc iespējas iepirkties JYSK interneta veikalā, izvēloties preču piegādi ar kurjeru vai Omniva pakomātos, kā arī izņemšanu JYSK noliktavā Berģos vai JYSK veikalos preču saņemšanas punktos!
Klientu atbalsts: No pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 09.00 līdz 19.00, sestdienās un svētdienās no plkst. 09.00 līdz 17.00. Jautājumu par pasūtījumu vai piegādes procesu gadījumā, lūdzam sazināties ar JYSK klientu apkalpošanas centru e-pastā info@jysk.lv vai pa tālruni +371 6616 3550.

Piegādes iespējas

Preču izņemšana veikalā
Atbilstoši mājaslapā norādītajiem augstāk.

Preču piegāde uz OMNIVA pakomātiem
      •  Piegādes process paliek nemainīgs. Omniva pakomāti ir pieejami ikvienam Latvijas iedzīvotājam 24 stundas diennaktī un septiņas dienas nedēļā, neatkarīgi no tirdzniecības centru darba laika.
      •  Pakomātos tiks pievērsta īpaša piesardzība to tīrīšanai, dezinficējot tos pēc katras apkalpošanas reizes.
      •  Piegādes var aizņemt līdz 7 darba dienām.

Preču piegāde ar kurjeru
      • Pandēmijas laikā saņēmēja dokumenti netiek pārbaudīti.
      • Aicinām klientus ievērot drošu distanci (vismaz 2 metrus) starp kurjeru un izmantot sejas aizsargmaskas.
      • Piegādes laiks var aizņemt līdz 7 darba dienām. 

Preču atgriešanas nosacījumi

      •  Preču atgriešana klientam jāpieprasa 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas, aizpildot pieteikumu šeit vai rakstot e-pastu uz info@jysk.lv.
      •  Preču atgriešana veikalā iespējama attiecīgā veikala noteiktajos darba laikos.Preču atgriešana, pasūtot kurjeru, iespējama kā papildu maksas pakalpojums.
      •  Preču atgriešana, izmantojot OMNIVA pakomātu, iespējama, ja preces izmērs atbilst OMNIVA noteiktajiem kritērijiem. Šī preču atgriešanas iespēja ir maksas pakalpojums (EUR 1,89).
      •  Par izvēlēto preču atgriešanas veidu klientam jāvienojas ar klientu apkalpošanas centru 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas.

 

Jautājumu par pasūtījumu vai piegādes procesu gadījumā, lūdzam sazināties ar JYSK klientu apkalpošanas centru e-pastā info@jysk.lv vai pa tālruni +371 6616 3550.