Svarīga informācija!

Ievērojot valstī noteiktās prasības epidemioloģiskās drošības pasākumiem, veikalos nodrošinām distancēšanās kontrolēšanu, noteikto cilvēku skaita uz kvadrātmetru ievērošanu, apmeklētāju plūsmas kontrolēšanu pie tirdzniecības vietas ieejām un izejām, sejas masku pareizu lietošanu, pastiprinātu apmeklētāju pulcēšanos pie veikala novēršanu, un dezinfekcijas līdzekļus tirdzniecības vietas apmeklētajiem. Aicinām arī veikalu apmeklētājus ievērot un saprast noteiktos drošības pasākumus un ierobežojumus, tādējādi pasargājot sevi un citus!

Klientu atbalsts: No pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 09.00 līdz 19.00, sestdienās un svētdienās no plkst. 09.00 līdz 17.00. Jautājumu par pasūtījumu vai piegādes procesu gadījumā, lūdzam sazināties ar JYSK klientu apkalpošanas centru e-pastā info@jysk.lv vai pa tālruni +371 6616 3550.

Šobrīd apmeklētājiem atvērti JYSK veikali Rīgā, Stirnu ielā 26 (RIMI Stirnu); Jelgavā, Rīgas ielā 11a (ieeja caur terasi); Liepājā, Jaunā ostmalā 3/5 un Ganību ielā 187; Daugavpilī, Stadiona 3g. Veikalu darba laiki un adreses - šeit

JYSK veikali Rīgā t/c MOLS, SĀGA, DOMINA SHOPPING un SPICE HOME, Saharova 20a, Slokas 115 (Maxima) pieejami tikai JYSK.lv pasūtījumu izņemšanai - apmeklētājiem veikali šobrīd ir slēgti.

Joprojām iespējams veikt pasūtījumus www.JYSK.lv un tos izņemt sev ērtākajā JYSK veikalā vai noliktavā BERĢI jau pēc 30 minūtēm! Tāpat interneta veikalā veiktos pasūtījumus iespējams piegādāt ar kurjeru vai Omniva pakomātos. Vairāk par preču piegādes iespējām lasi zemāk!


Piegādes iespējas

Preču izņemšana veikalā
Atbilstoši mājaslapā norādītajiem augstāk.

Preču piegāde uz OMNIVA pakomātiem
      •  Piegādes process paliek nemainīgs. Omniva pakomāti ir pieejami ikvienam Latvijas iedzīvotājam 24 stundas diennaktī un septiņas dienas nedēļā, neatkarīgi no tirdzniecības centru darba laika.
      •  Pakomātos tiks pievērsta īpaša piesardzība to tīrīšanai, dezinficējot tos pēc katras apkalpošanas reizes.
      •  Piegādes var aizņemt līdz 7 darba dienām.

Preču piegāde ar kurjeru
      • Pandēmijas laikā saņēmēja dokumenti netiek pārbaudīti.
      • Aicinām klientus ievērot drošu distanci (vismaz 2 metrus) starp kurjeru un izmantot sejas aizsargmaskas.
      • Piegādes laiks var aizņemt līdz 7 darba dienām. 

Lielās kurjeru noslodzēs dēļ, uznešanas pakalpojums, uz laiku, ārpus Rīgas reģiona netiek nodrošināts. Sūtījumu uznešana jānodrošina sūtījuma saņēmējam.

Preču atgriešanas nosacījumi

      •  Preču atgriešana klientam jāpieprasa 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas, aizpildot pieteikumu šeit vai rakstot e-pastu uz info@jysk.lv.
      •  Preču atgriešana veikalā iespējama attiecīgā veikala noteiktajos darba laikos.Preču atgriešana, pasūtot kurjeru, iespējama kā papildu maksas pakalpojums.
      •  Preču atgriešana, izmantojot OMNIVA pakomātu, iespējama, ja preces izmērs atbilst OMNIVA noteiktajiem kritērijiem. Šī preču atgriešanas iespēja ir maksas pakalpojums (EUR 1,89).
      •  Par izvēlēto preču atgriešanas veidu klientam jāvienojas ar klientu apkalpošanas centru 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas.

 

Jautājumu par pasūtījumu vai piegādes procesu gadījumā, lūdzam sazināties ar JYSK klientu apkalpošanas centru e-pastā info@jysk.lv vai pa tālruni +371 6616 3550.