Informējam, ka esam atjauninājuši Privātuma politiku un Klienta Kartes noteikumus.
GALVENĀS IZMAIŅAS IETVER
Privātuma politika:
→ Tika ievesta caurskatāmāka politikas struktūra, kas atspoguļo informāciju par personas datu izmantošanas nolūkiem, pamatiem un termiņiem, kā arī personas datu saņēmējiem attiecībā uz katru konkrētu personas datu grupu;
→Informācija par personas datu izmantošanu no Klienta kartes noteikumiem tika pārcelta uz privātuma politiku;
→Personas datu izmantošanas nolūki tika sadalīti uz detalizētiem nolūkiem (piemēram, precīzāk tika aprakstīta datu izmantošana klientu atbalsta ietvaros, mārketinga mērķos, drošībai);
→Tika precīzāk aprakstītas datu subjekta tiesības.
→Informācija par personas datu izmantošanu no Klienta kartes noteikumiem tika pārcelta uz privātuma politiku;
→Personas datu izmantošanas nolūki tika sadalīti uz detalizētiem nolūkiem (piemēram, precīzāk tika aprakstīta datu izmantošana klientu atbalsta ietvaros, mārketinga mērķos, drošībai);
→Tika precīzāk aprakstītas datu subjekta tiesības.
→ Tika precizēts datu apjoms, kas ir izmantots klienta kartes pārvaldībai, kā arī lielāka daļa no informācijas par privātumu tika pārcelta uz privātuma politiku;
→ Tika aprakstīta atšķirība starp fiziskās un digitālas klienta kartes izmantošanu;
→ Tika aprakstīta un precizēta klienta profila konta darbība;
→ Paredzēta vienkāršota iespēja saņemt fizisko Klienta karti bez rakstiska pieteikuma aizpildīšanas;
→ Palielināta plastikāta klienta kartes maksa.
→ Tika aprakstīta atšķirība starp fiziskās un digitālas klienta kartes izmantošanu;
→ Tika aprakstīta un precizēta klienta profila konta darbība;
→ Paredzēta vienkāršota iespēja saņemt fizisko Klienta karti bez rakstiska pieteikuma aizpildīšanas;
→ Palielināta plastikāta klienta kartes maksa.
Kā tas mani ietekmēs?
Tev netiek uzlikti jauni pienākumi. Personas datu izmantošanas noteikumi un Klienta kartes noteikumi pēc būtības nav mainīti. Tie tika precizēti, lai nodrošinātu labāku izpratni par attiecīgajiem procesiem.
Tu vari iepazīties ar atjaunināto dokumentu šeit (Privātuma politika).
Tu vari iepazīties ar atjaunināto dokumentu šeit (Klienta Kartes noteikumi).
Jautājumu gadījumā sazinies ar JYSK Klientu servisu [email protected] vai +371 6616 3550.
Jautājumu gadījumā saistībā ar personas datiem sazinies ar personas datu apstrādes speciālistu: [email protected].