Svarīga informācija!

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un jaunāko informāciju par COVID-19, JYSK ir izstrādājis jaunus drošības pasākumus. Izpildot tos kopīgi ar mūsu sadarbības partneriem, turpināsim nodrošināt kvalitatīvu un pēc iespējas drošāku sūtījumu piegādes procesu.

Iepērkoties JYSK veikalā

      •  Pēc iespējas lūdzam izmantot bezskaidras naudas norēķinu veidus.
      •  Veselības nolūkos ievērojam vismaz 2 metru distanci vienam no otra.

Jautājumu par pasūtījumu vai piegādes procesu gadījumā, lūdzam sazināties ar JYSK klientu apkalpošanas centru e-pastā info@jysk.lv vai pa tālruni +371 6616 3550.

JYSK darba laiki

Veikali: JYSK veikali turpina strādāt pēc mājaslapā noteiktā darba laika šeit. 

Interneta veikals: Visu diennakti. Aicinām mūsu klientus pēc iespējas iepirkties JYSK interneta veikalā, izvēloties preču piegādi ar kurjeru vai Omniva pakomātos!

Klientu atbalsts: No pirmdienas līdz sestdienai no plkst. 8.30 līdz 17.00.

Piegādes iespējas

Preču izņemšana veikalā
Atbilstoši mājaslapā norādītajiem darba laikiem.

Preču piegāde uz OMNIVA pakomātiem
      •  Piegādes process paliek nemainīgs. Omniva pakomāti ir pieejami ikvienam Latvijas iedzīvotājam 24 stundas diennaktī un septiņas dienas nedēļā, neatkarīgi no tirdzniecības centru darba laika.
      •  Pakomātos tiks pievērsta īpaša piesardzība to tīrīšanai, dezinficējot tos pēc katras apkalpošanas reizes.
      •  Piegādes var aizņemt līdz 4 darba dienām.

Preču piegāde ar kurjeru
      • Piegādājot un saņemot pasūtījumu, mūsu kurjeriem ir tiesības un klientiem ir iespēja saņemt bezkontakta pasūtījumu, digitālais risinājums – “Piegāde uz drošu vietu”. Klientam nosūtīs sms vai e-pastu ar saiti. To atverot, klients kurjeram norāda informāciju, kur kurjeram atstāt sūtījumu, ja klients nevēlas kontaktēties ar kurjeru. Par sūtījuma saņemšanas apliecinājumu tiks uzskatīts kurjera sistēmā saņemtais pieprasījums vai telefona sarunas ieraksts.
      • Izēloties iespēju veikt apmaksu pasūtījuma saņemšanas brīdī, tiek pieņemti tikai maksājumi ar kredītkati (saņemšanas brīdi).
      • Bezskaidras naudas iekasēšana piegādes brīdī un sūtījumu dokumentu atgriešana - šie pakalpojumi tiek nodrošināti pēc ierastās kārtības.
      • Piegādes laiks var aizņemt līdz 7 darba dienām. 

SVARĪGI! Pasūtot uznešanas pakalpojumu - Pirms pasūtījuma piegādes kurjers sazinās ar klientu un precizē, vai saņēmējs ir karantīnā! Ja atbilde ir pozitīva, kurjers sniegs tikai bezkontakta piegādes pakalpojumu un preci nogādās tikai līdz durvīm, neienākot saņēmēja mājoklī. Ja klients šādai piegādei nepiekrīt, sūtījums netiks piegādāts, pamatojoties uz “Force majeure” apstākli un tiks atgriezts nosūtītājam.

Preču atgriešanas nosacījumi

      •  Preču atgriešana klientam jāpieprasa 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas, aizpildot pieteikumu šeit vai rakstot e-pastu uz info@jysk.lv.
      •  Preču atgriešana veikalā iespējama attiecīgā veikala noteiktajos darba laikos.Preču atgriešana, pasūtot kurjeru, iespējama kā papildu maksas pakalpojums.
      •  Preču atgriešana, izmantojot OMNIVA pakomātu, iespējama, ja preces izmērs atbilst OMNIVA noteiktajiem kritērijiem. Šī preču atgriešanas iespēja ir maksas pakalpojums (EUR 1,89).
      •  Par izvēlēto preču atgriešanas veidu klientam jāvienojas ar klientu apkalpošanas centru 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas.

 

Jautājumu par pasūtījumu vai piegādes procesu gadījumā, lūdzam sazināties ar JYSK klientu apkalpošanas centru e-pastā info@jysk.lv vai pa tālruni +371 6616 3550.