Preču saņemšana JYSK pakomātā Noliktavā Mežciems
JYSK.lv pasūtīto preču izņemšana pieejama arī JYSK pakomātā Noliktavā Mežciems, Ulbrokas ielā 48, Rīga.
Par to, kā saņemt preces, lasi zemāk!
1 NOFORMĒ:
Ej uz grozu un pie piegādes izvēlies preču saņemšanu JYSK pakomātā noliktavā “Mežciems”.
2 SAGAIDI SMS:
Tiklīdz sūtījumu ievietos JYSK pakomātā, uz Tavu norādīto tālruni tiks nosūtīta SMS ar pakomāta numuru un sešciparu durvju kodu.
Tiklīdz sūtījumu ievietos JYSK pakomātā, uz Tavu norādīto tālruni tiks nosūtīta SMS ar pakomāta numuru un sešciparu durvju kodu.
3 SAŅEM:
Dodies saņemt preci uz JYSK pakomātu noliktavā “Mežciems” ( Ulbrokas iela 48, Rīga, LV-1021 ). Izvēlies norādīto pakomātu. Ievadot durvju kodu pakomāta sistēmā, automātiski atvērsies skapīša durvis, kurā atrodas Tev adresētais sūtījums.
Dodies saņemt preci uz JYSK pakomātu noliktavā “Mežciems” ( Ulbrokas iela 48, Rīga, LV-1021 ). Izvēlies norādīto pakomātu. Ievadot durvju kodu pakomāta sistēmā, automātiski atvērsies skapīša durvis, kurā atrodas Tev adresētais sūtījums.
Preču piegāde JYSK pakomātā galvenajā noliktavā “MEŽCIEMS”
Pasūtījums tiks sagatavots 15 minūšu laikā kopš pasūtījuma apmaksas saņemšanas. Saņemot apstiprinājuma īsziņu, savu preci varēsiet doties saņemt uz JYSK PAKOMĀTU Noliktavā Noliktavu Mežciems, Ulbrokas ielā 48, Rīgā.
Jautājumu par pasūtījumu vai piegādes procesu gadījumā, lūdzam sazināties ar JYSK klientu apkalpošanas centru e-pastā [email protected] vai pa tālruni +371 6616 3550. Pasūtījumu nepieciešams izņemt 7 dienu laikā.
Pasūtījums tiks sagatavots 15 minūšu laikā kopš pasūtījuma apmaksas saņemšanas. Saņemot apstiprinājuma īsziņu, savu preci varēsiet doties saņemt uz JYSK PAKOMĀTU Noliktavā Noliktavu Mežciems, Ulbrokas ielā 48, Rīgā.
Jautājumu par pasūtījumu vai piegādes procesu gadījumā, lūdzam sazināties ar JYSK klientu apkalpošanas centru e-pastā [email protected] vai pa tālruni +371 6616 3550. Pasūtījumu nepieciešams izņemt 7 dienu laikā.