PAR ATTEIKUMA TIESĪBĀM
Patērētāja atteikuma tiesības
Patērētājam ir tiesības vienpusēji atkāpties no līguma 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā un atgriezt interneta veikalā (www.JYSK.lv) iegādāto preci atpakaļ JYSK. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad patērētājs vai trešā persona (preces saņēmējs), ir ieguvusi preci valdījumā.
1. Lai izmantotu atteikuma tiesības, lūdzam aizpildīt interneta veikalā pieejamo atgriešanas formu.
2. Pēc aizpildītas formas saņemšanas, JYSK sazināsies ar Jums lai vienotos par preces atgriešanu.
3. Ja Jūs atteiksieties no pirkuma, JYSK atmaksās Jūsu samaksāto naudas summu par pirkumu (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka Jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav JYSK piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad JYSK saņēma informāciju par Jūsu lēmumu atteikties no pirkuma. Lūdzam ņemt vērā, ka JYSK ir tiesības aizturēt samaksātās naudas summas atmaksu patērētājam līdz brīdim, kad JYSK saņēma atgriežamo preci vai apliecinājumu par to, ka prece ir nosūtīta atpakaļ JYSK. Naudas atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Jūs izmantojāt norēķinoties par preci.
4. Preces atpakaļnosūtīšanas izmaksas netiek atmaksātas un tās pilnā mērā sedz patērētājs:
- atgriešanas izmaksas ar Omnivas pakomātu starpniecību ir 1.89 EUR;
- atgriešanas izmaksas ar DPD kurjeru ir atkarīgas no preces izmēra un svara, saskaņā ar noteikto maksu piegādes aprakstā;
- atgriešanas izmaksas ar patērētāja pašu spēkiem uz JYSK veikalu.
5. Atteikuma tiesības nevar izmantot ja ir atvērts iepakojums precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ.
6. Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai
7. Precei ir jābūt atgrieztai oriģinālā iepakojumā un patērētājam jānodrošina atbilstošs iepakojums drošai preces transportēšanai atpakaļ JYSK.
8. Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar JYSK elektroniski info@jysk.lv vai telefoniski +371 6616 3550 darba laikā.

Spied šeit, lai lejuplādētu informāciju par PATĒRĒTĀJA ATTEIKUMA TIESĪBĀM!

PREČU SARAKSTS, KURAS NAV IESPĒJAMS ATGRIEZT
Preces nevar atgriezt pie sekojošiem nosacījumiem
• ja preces noslēgtais iepakojums vai vakuuma iepakojums ir sabojāts vai atvērts;
• ja jebkura no oriģinālajām etiķetēm ir noņemta un preces īpašību dēļ nav iespējams konstatēt, vai tā ir bijusi lietota (klientu aizsardzības un/vai higiēnas apsvērumu dēļ);
• Baterijas, barošanas avoti;
• Kosmētika, parfimērijas preces;
• Vienreiz lietojamie trauki;
• Austiņas;
• Sadzīves ķīmijas preces – aromātiskie maisiņi, difuzori, līme un citas līdzīgas preces;
• Medicīnas preces – plāksteri, brilles un citas līdzīgas preces;
• Personīgās higiēnas piederumi - zobu birstes, ķemmes, masāžas piederumi, vates plāksnītes un citas līdzīgas preces;
• Individuālie aizsarglīdzekļi - dārza cimdi, trauku mazgāšanas cimdi un citas līdzīgas preces;
• Sēklas;
• Kancelejas preces - marķieri, krāsas, pildspalvas un citas līdzīgas preces;
• Zeķubikses, zeķes;
• Rotaļlietas, spēles.

Preces, kuras nav iespējams atgriezt vai apmainīt
• Pēc pasūtījuma nogrieztas vaskadrānas;
• Dāvanu kartes;
• Preču paraugi;
• Nocenotās preces ar defektu.